7- koncert

11 2 0
                                    

Pohled Nialla

Od té doby co jsme zachránili dívku v krásných šatech z nesnazí ji nemohu pustit z hlavy. Je to jako píseň která vám utkne v hlavě a nemůžete si ji přestat zpívat.

"Nialle Nialle hej ty nenažranej skřete koukej jit za Lou už na tebe čeká aby ti na ten tvůj zamyšlenej ksicht nakreslila úsměv . "Bože Zayne až mě příště budeš chtít dostat za Lou tak mi řekni že tam má jídlo . "Já ti chci jen pomoct Ní chápu že tu holku nemůžeš dostat z hlavy že se ti zalíbila ale teď na ni zkus přestat myslet a až skončí koncert pomůžeme ti ji najít ano? " díky ZeZe máš to u mě. Jako vždycky a teď mazej. Už jdu jo hlavně se uklidni.

Lou mi nagelovala mé blonďaté vlásky tak aby mi vydrželi celý 2 dvě hodiny na stagi ,pak už mi chybělo jen oblečení.

"Nialle co je sakra stebou jsi nějakej divnej ani jídla jsi se nedotknul. Nejsi nahodou zamilovanej? "Já ne nejsem teda možná,víš co to je jedno musím se jít oblict za deset minut musím bejt na pódiu. Zatim. " Stoho se jen tak nevykroutíš Nialle. " Já vím neboj se .

Se smíchem jsem šel do šatny kde sem na sebe hodil džíny bílé tílko a přes to ještě košili s krátkým rukávem.

Kluci na mě čekali v zákulisí kde jsme si vzali každej svůj mikrofon a připravili jsem se na své fanoušky kteří křičeli jak o život. Potom máme ještě meat& great asi s pěti holkama se kterýma strávíme hodinku u nás v šatně.

Ples (prom)Kde žijí příběhy. Začni objevovat