TAEHYUNG
Taehyung bankadan geldiğini görünce telefonu az kalsın açmayacaktı. Bütün gece uykusuz kalmıştı, bünyesi kahve ve endişe ile dolmuştu ama ne var ki Jimin'i kaçıran her kimse ondan hiçbir çağrı gelmeden saatler birbirini kovalamıştı ve içinde, Jimin'in fidye ile kurtulduğu veya değiş tokuş edildiğine dair zaten fazla olmayan, belli belirsiz taşıdığı umudunu kaybetmişti.
"Kim Taehyung." Dedi sert bir tavırla. "Nedir?"
"Bay Kim, ben Bay Flores, şeyden..."
"Evet nereden olduğunu biliyorum, arayanın kim olduğunu gördüm." Adamın bir an önce konuya gelip telefonu kapatmasını istiyordu sadece kuruşluk saçmalıklarla ilgilenecek sabrı yoktu bugün hele Jimin'in muhtemelen bir yerde öldüğünü ve adamlarının önünde bir korkak tavuk gibi görünmeden yas tutamadığını biliyorken...
"Ah evet şey banka dün bir mail gönderip size bir aktarma işleminin yapıldığını bildirdi ama ben bunun üzerinde durmak istemedim ve..."
"Aktarma mı?" Taehyung yorgunluktan ölüyordu ama dikkatini çekmeyecek kadar değil, doğruldu ve parmaklarını Hoseok'a şaklatarak telefonu ve sonra kendi yatak odasını işaret etti.
"Ne aktarması?"
Hoseok yatak odasına gitti ve bir saniye sonra odadaki telefonu açarken bir klik sesi duyuldu.
"Sizin hep hesabınızdan Bay Park'ın hesabına para aktarımı, şey yani hesap Park Jimin olarak listelenmiş."
"Ben dün aktarma falan yapmadım!"
Florese'in ses tonu fark edilir bir şekilde endişeli bir hal aldı. "Büyük miktarda bir aktarma işlemi. Dün öğleden sonra yapılmış, her ne kadar aktarım sizin ip adresimizden sizin şifrenize gerçekleşmiş olarak doğrulansa da alışılmadık bir miktarda ve tedbir gereği bir email duyurusu bu işlem konusunda uyarmak amacıyla size gönderildi. Sonra bu sabah ben bütün paranın dün öğleden sonra Bay Park'ın hesabından aktarıldığını da fark edince özel bir telefon çağrısı yapmamın kurallara uygun olduğunu düşündüm."
"Ben dün onun hesabına hiçbir şey aktaramadım." diye kükredi Taehyung. Ayağa kalkıp odasına yürürken, bu sırada Hoseok şimdiden laptopunun önünde oturmuş mail hesabını kontrol ediyordu. Dün her şey olup biterken böyle saçmalıklarla canını sıkmamıştı.
Mesajları hızla kontrol ettikten sonra Tehyung'a baktı ve başını salladı. "Burada bankadan bir mesaj yok." Dedi.
"Ben bankadan mail almadım." diye çıkıştı Taehyung. "Eğer alsaydım arardım çünkü dün para aktarımı yapmadım. Ne kadarlık bir paradan bahsediyoruz?"
"2 milyon 185 bin dolar"
Kafası patlayacakmış gibi hissetti. Ne! Ne oluyordu? Jimin'i kaçıran her kimse hesabındaki parayı vermesi için onu zorlamış mıydı? Ama öncelikle kendi hesabından onun hesabına para yatıran hangi lanet olası kişiydi? Jimin'de kendisinin şifresi yoktu ve onun görmesi için bir yere yazmış falan da değildi. Herhalde jimin bunun kendi cep telefon numarasından başka bir şey olmadığını fark edecek de değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Death Angel, jikook
Fanfiction280320 091220 Feminen Jimin! •jikook •vmin #1 - Vminkook