JİMİN
Kamyonet üzerine doğru hızlanıyordu. Jimin dikkatini yola verdiği için birkaç dakika aynaya bakmamıştı. Yol yükselip alçalırken, bükülmeye ve virajlanmaya başlamıştı.
Şimdi alçak tepeye tırmanıyorlar ve arazi sağ tarafa doğru eğiliyordu. Ne fazla ne de uzun ama arada keskinleşen bir viraja uzanmıştı.
Jimin kendisinin araba kullanma yeteneği inanıyordu. Geçen haftaya kadar pratikten yoksundu ve çoğunlukla düz arazide araba kullanmıştı. Otobanın numarasını gösteren bir yol işaretini gördüğünden bu yana uzun bir süre geçmişti ve önemli bir dönüşü kaçırdığından endişelenmeye başlamıştı çünkü en az 5 dakikadır başka bir arabayla karşılaşmışlardı ve yol farkedilir bir şekilde daralmıştı.
Hala seçtiği yolda mıydı? Bir türlü kenara çekip haritaya bakamıyordu. Yolda hiç güvenlik şeridi yoktu. Kıçının dibinde bir katilde cabası...
Derken aynaya bakmaya cesaret buldu ve kamyonetin en fazla 45 metre arkasında olduğunu ve korkutucu bir hızda kalan mesafeyi kapattığını gördü.
Kalbi boğazına geldi. Eklemleri beyazlaşana kadar elleri ile direksiyonu sıkıca tuttu. Belli ki adam artık zamanın geldiği, yolun yeterince ıssız olduğunu ve daha fazla beklemesine gerek kalmadığını anlamıştı. Karar vermişti. Gecenin üzerlerine çökmesini umdu, umdu ki...
Ne olduğunu bilmiyordu... Kendisi onu atlatmak için en iyi fırsatı bulana kadar adamın bekleyeceğini mi? Tabi ya sanki bunu yapacaktı da! Böyle olacağını tahmin etmeliydi. Adam aradaki mesafeyi 20 metre daha kapattı. Jimin’in kendisini kamyonetin içinden tanıması ve taktığı koyu renk güneş gözlüklerini görebilmesi için yeterince yakındaydı artık.
Taehyung ona ne kadar ödemişti? Belki kendisi daha fazla ödeyebilirdi. Belki.
Neden bu saçmalığın zihnini dağıtmasına izin veriyordu? Sanki onunla anlaşabilirmiş gibi adam durum hakkında konuşmayacaktı. Kendisini vuracak ve gidecekti.
En fazla 30 saniye.
Kahretsin! Jimin kendisine, ona ve her lanet olası şeye öfkelendi. Böyle bitemezdi, bunun böyle bitmesine izin veremezdi. Taehyung kendisinin ölüm nedeni olmayacaktı. Hele ki 2 yıl saçmalıklarına katlandığı için ona oral seks yapıp sanki bu kendini mutlu ediyormuş gibi davrandığı için o piçkurusu kendisine borçluyken değil. Bir oral seks vermenin mutlh ettiğini nasıl geri zekalı bir deli düşünürdü ki? O kendisine borçluydu. Kendisine bir başka adama verdiği için bir fahişe gibi davrandığı için ve kendisini bir parça aptal gibi hissettirdigi için.
Ve... O... Lanet olsun o öteki adam olduğu için. Kendisine bir fahişe gibi davranmadığı için, aldık karanlık kendisine bu kadar inanılmaz bir zevk verdikten sonra beklemeden, dönüp bakmadan umursamaz bir tavırla bir kere yeterdi diyerek gittiği için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Death Angel, jikook
Fanfiction280320 091220 Feminen Jimin! •jikook •vmin #1 - Vminkook