─twelve

460 55 19
                                    

---
bu bölümde 4'lünün yeteneklerini nasıl anladığını
öğreneceksiniz tek tek :")
dipnot: Ficte Yuta 23 yaşında
Lucas 22, Jungwoo,Sicheng 21 ve Mark 21 ve Haechan'da 20 yaşında, en başta hatırlatmam gerekiyordu sanırım unuttum sorry🤷🏻‍♀️
bu arada parmağındaki ince kırmızı çizgi kişi öğrenmeden oluşmuyor bilginize.
bu arada medyadaki şarkıyı mutlaka
dinleyin :")
---

yuta 8 yaşındayken; [lucas;7 sicheng;6 haechan;5]

Küçük çocuk elindeki çikolatasından bir ısırık daha alıp kısa ayaklarıyla minik minik adımlar atarak evine gidiyordu. Anne ve babası, yine ve yine işleriyle ilgilendikleri için onu büyükannesine bırakmışlardı.

Yuta büyük annesini çok seviyordu ama yine de çoğu zamanını ailesiyle geçirmek istiyordu işte.

Büyükannesinin bahçesine adımını atınca yerde bir kağıt görmüş, yeni okuma yazma bildiğinden heyecanla kağıdı alıp okumaya başlamıştı. Üstünde anlamadığı dilden bir şey yazıyordu. Ama bir süre sonra okudukça anlamıştı.

Merhaba küçük. Seninle bir oyun oynamaya ne dersin? Bu mektubu okuduktan sonra tam üç tane arkadaşın olacak. Henüz hiç biriyle tanışmadın, sana kim olduklarını söyleyemem ama yüzük parmağında ince kırmızı bir çizgili biri görürsen o senin arkadaşın tamam mı? O da seni öyle tanıyacak. Bak parmağında ince kırmızı bir çizgi göreceksiniz, birbirinizi böyle tanıyacaksınız olur mu?

Yuta, küçük aklıyla başını sallamıştı. Yüzük parmağındaki ince küçük çizgiye bakarken kıkırdadı ve babaannesine göstermek için adımladı.

yuta 10 yaşındayken; [lucas;8 sicheng;7 haechan;6,]

Yuta yıllar sonra anne ve babasıyla tatile gelmiş, yeni tanıştığı Japon kız Airi ve Çinli arkadaşı Yukhei ile kumsalda oyunlar oynamaya başlamıştı. Birlikte kaleler yapıyor, onu bozuyor arada da Airi ile uğraşıyorlardı. Yuta'ya göre Airi çok güzel bir kızdı ve onca zaman boyunca nasıl Japonya da değilde tatil için geldikleri Çin'de tanışmışlardı anlam veremiyordu.

"Acaba onların yanına gitsem, benimle oynarlar mı?"

Yuta kafasının içindeki duyduğu sesle başını yana çevirmiş, dizlerinim üzerine oturmuş sevimli çocuğa bakmıştı. Çocuk dudaklarını büzüştürmüş, onların olduğu yere bakıyordu. Yuta ellerini silkelemiş o küçük çocuğa adımlayıp elini uzatmıştı.

"Kale yaparken çok zorlanıyoruz ve bir kişiye daha ihtiyacımız var. Bizimle kale oynamak ister misin?"

Karşısındaki minik zıplayarak kalmış elini tuttuğu gibi onu onaymıştı.

"Adım Yuta ve Japonum sen?"

"Adım Sicheng ve Çinliyim."

Sicheng ve Yuta arkadaşlarının yanına giderken Yuta yüzük parmaklarına bakmış, ama ince çizgiyi göremediği gibi dudaklarını büzüştürse de umursamayıp arkadaşlarıyla tanıştırmıştı minik arkadaşını.

yuta 15 yaşındayken; [lucas;14 sicheng;13 haechan;12]

Yuta okuldan çıkıp evine girdiğinde anne babasını görmemesini umursamamış odasına girdiği gibi masasının üzerindeki mektubu eline almıştı. Genelde evde mektup bulmazdı ama Amerika'da ki okuldandır diye düşünerek açmıştı.

kırmızı çizgi, yuwinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin