─eighteen

371 48 18
                                    

---
yorum ve vote istiyorum :")
sırf sizin için boş bulunduğum
ilk anda yb atıyorum kırmayın beni.
---

Airi 3 yaşındayken;

"Günaydın."

Gözlerimi aralayıp, dirseğine yaslanmış Yuta'ya gülümsemiş eğilip beni öpmesiyle bende onu öpmüştüm.

"Airi uyanmadı hâlâ."

Kafasını boyun giriltime koyup, oraya minik öpücükler bıraktığında huylanmış ama kafasını geri çekmiştim.

"Şimdi geliyor işte."

Kapının açılıp Airi'nin saçı başı dağınık bir şekilde odaya girmesiyle, Yuta'nın hoşnutsuz suratına kıkırdamış yanıma uzanmak için cebelleşen kızımı kucağıma almıştım.

"Babaya bir öpücük yok mu?"

Yanağımı ona doğru uzatıp öpmesini beklerken Airi, bana sinirlendiğinden ikimizin ortasına geçmişti.

"Sicheng'iym hani en çok beyi şeviyoydun sen?"

Kollarını göğsünde toparlamış trip atarken Yuta'da kızımızı izliyordu.

"Bebeğim tabii ki seni seviyorum ben. Nereden çıkardın bunu?"

Onu kucaklamak isterken o ellerimi ittirmiş, Yuta'ya yanaşmıştı.

"Beyi şevşeydin yanımda uyuydun Sicheng eşler biybiyleriyle uyuy, başkalayıyla deyil."

Dudak büzdüğünde yanağını usulca öpmüş yumuşamasını sağladığım gibi kucaklamıştım.

"Söz bu gece seninle yatacağım. Baban çok hastalandığı için onunla uyudum sadece."

Yuta alttan alttan gülümsemiş sonra da kızımızı öpmüştü.

"Aaa, bebeğim niye gerçeği demiyorsun ona? Airi, senin için kardeş arıyorduk biz dün gece."

Gözlerimi fal taşı gibi açmış, ileride Airi'nin bu anıyı hatırlamamasını dilemiştim.

"Ne kaydeş mi? O ne yeniyoy mu?"

Airi, hiç bir şey anlamadığı için ona gülümsemiş Yuta'nın söylediklerini hâlâ unutamamıştım. Kızımız olsa da özeldi bu.

"Bebeğim, baban çok acıktı da dün. O yüzden ona kardeş aramıştık."

Aptallığımdan uyku sersemliğimden Yuta'nın bunu çevireceğini tahmin edememiştim.

"Ben bu gece de istiyorum. Bu gece de arayalım mı?"

"İşe gitmen gerekmiyor mu senin?"

"Evde kalıp biraz daha kaydeş aramak istiyorum ben!"

Yuta Airi'yi taklit edince başımı iki yana sallamış, Airi'yi kucağıma aldığım gibi odadan çıkmıştım.

Yuta genelde böyleydi. İyi bir eş, iyi bir babaydı ama kızımızın aklına her şeyi yanlış bir biçimde sokmaya çalışıyor her fırsattan da yararlanmaya çalışıyordu. Airi'yi mama sandalyesine bırakıp onun mamasını hazırlarken Yuta'nın gelip yanağımı öpüp durmasıyla gülümsemeden edememiştim. Mutfağın içinde bir oyana bir buyana giderek iki yanağımdan da öpüyordu.

"Üstünü giyinmemişsin sen?"

Sorar gibi sorduğumda Airi'yi omzuna almıştı.

"Gitmeyeceğim zaten, seninle daha önemli bir işim var."

"Neymiş o?"

"Seninle yatak odasında kardeş arayacağız."

Gözlerimi devirmiş ama yine de gülümsememe engel olamamıştım. Airi de Yuta'nın kafasını kendine kaldırmıştı minik elleriyle tutarak.

"Baba bende kaydeş ayamak iştiyoyum!"

"Bunu yetişkinler yapabilir, yaşın küçük senin!"

"Ama bende iştiyoyum!"

"Hemen gelmiyor ki! En az 1 senesi daha var onun gelmesine!"

Airi ve Yuta saçma bir şekilde tartışında yine gözlerimi devirmiş Airi'yi aldığım gibi masaya oturtmuştum.

"Baban şaka yapıyor bebeğim, kardeş aramayacağız bugün. Sen de okuluna gideceksin, babanda işine gidecek."

---

Yaklaşık 1 saat sonra Airi'yi servisine bindirmiş. Üzerimi giyinerek oturma odasına ilerlemiştim. Yuta üzerine spor birşeyler giymişti.

"İşe gitmeyecek misin gerçekten?"

"Daha önemli işim var senin-"

"Yine mi aynı konu?"

Bıkkınlıkla sorduğumda beni kucağına çekmişti.

"Airi'ye gerçek anlamda hiç bir zaman kardeş veremeyeceğiz. Ama ben tek kardeştim ve her zaman bir kardeşim olsun istemiştim. Annem, onunla ilgilenmeye vakti olmayacağını söylemişti. Ben Airi'nin yine de bir kardeşi olsun istiyorum Sicheng. Evlat edinebiliriz, öz olmayabilir ama kardeş olarak birbirlerine sahip çıkabilirler. Bunun için araştırma bile yaptım. Drake, henüz 1 yaşında anne ve babasını trafik kazasında kaybetmiş. Kaza anında doğmuş, tıpkı Airi gibi."

Gözlerinin dolmasıyla onu kendime çekip öpmüştüm.

"Hadi gidip Airi'nin kardeşini alalım."

---
berbat ediyor olabilirim,
umarım beni affedersiniz❤
---

kırmızı çizgi, yuwinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin