_توضیحات ابتدایی_
🔴اول توضیح کوچیکی درباره امگاورس و ژانر کلیش میدم تا وقتی میخونید گیج نشید.
🔴دوم اینکه این داستان کاملا باز نوشته میشه و رده سنی بالایی داره پس اگه دوست ندارید داستان رو نخونید.
🔴در کلِ داستان و توضیحات به کلمات و نوشته هایی که بولد شده (پررنگ نوشته شده) دقت بیشتری کنید.
🔴امگاورس ژانری هست که داستان به داستان طبق خواسته و میل یا تخیل و ذهن نویسنده متفاوته، یعنی بستگی داره من چه چیز رو دلم بخواد بیارم چه چیزی رو نیارم. دست نویسنده تو نوشتنش بازه پس قرار نیست کاملا شبیه به داستان های دیگه امگاورس باشه!تو دنیای امگاورس سه نوع گونه کلی وجود داره:
📌آلفا(alpha)
قوی ترین و سطح بالاترین نژاد هستند و در راس هرم طبقه بندی جامعه قرار میگیرند. اصولا سرمایه دار و قدرتمندند و در اکثرفعالیت ها خوب هستند.
بیشتر تمایل به بودن با همجنس های خودشون (آلفاها) دارند (نه صرفا به عنوان جفت کلا روابط اجتماعی و زندگی). اما همشون نیاز به امگا رو دارند چون زاتا سلطه گر و با امگا کامل میشند.
اون ها کمالگرا، زیاده خواه و کنترل گرند.
از لحاظ بدنی اصولا درشت ماهیچه ای و بلند قامت هستند.در روابط جنسی تاپ یا فاعل هستند.
(آلفا زن با آلفا مرد مثل کاپل معمولی مرد تاپ هست)
(زوج آلفا مرد با مرد هم بسته به نوع آلفا _حقیقی/ساب _ بودن یا تمایلات اون ها داره که این نوع رو احتمالا در داستان نمیارم)
اون ها با فرومون یا رایحه امگایی که در هیت یا گرما باشه تحریک میشند و میل شدیدی به ایجاد رابطه جنسی و مارک کردن امگا رو دارند.
فقط درصورتی میتونند جلوی خودشون رو بگیرن که جفت یا جفت حقیقی و یا گرگ درون قدرتمندی داشته باشند.
بعضی از آلفا ها بعد از مطیع کردن امگا قلاده خاصی رو دور گردن امگاشون میبندن که اسم یا نماد خاندانشون رو داره.
آلفا ها لحن خاصی دارند که لحن قالب یا لحن آلفایی گفته میشه، این لحن به شدت روی امگا ها تاثیر داره و امگایی نمیتونه از این لحن بخصوص اگر متعلق به آلفای خودش باشه سرپیچی کنه. (مقداری هم روی بتا ها تاثیر داره ولی خیلی کمتر از امگاها).
لحن قالب یا آلفایی در داستان با خط زیر نوشته مشخص میشه تا بهتر متوجهش بشید.
*آلفاِحقیقی متولد شده از پدر و مادر آلفا هست. (تمام موارد بالارو با شدت بیشتر و قوی تر دارند! و ازش کم کم تو داستان تعریف میکنم تا اونطوری بشناسید)📌بتا(beta)
از آلفاها سطح پایین ترند. ثبات خاصی ندارند. اون ها سرباز و جنگجوهای خوبی هستند. باهوشن و تحلیلگرای عالی هستند. بتاها اصولا دورگند. مایل به آلفا یا امگا.
دام بتا یا بتاِ قالب مایل(شبیه)به آلفا هست و رایحه ای کمرنگ و کمی نزدیک به آلفا داره. اونها به بتاهای تاپ معروف هستند چون خلق و خوی آلفایی دارند و سلطه گریشون تو بتاها از همه بیشتره!
YOU ARE READING
Caged {BTS/EXO} {Chanbaek_kookv_namjin_minv_sope}
Werewolf❌Warning: (G)Discrimination & sexual content❌ دنیایی با قوانین وضع شده توسط آلفا ها! جامعه ای سرشار از تبعیض! آلفاهای از خودراضی و مغرور! امگاهای مورد ظلم واقع شده! خشم و خشونت! ظلم و تبعیض! عشق و نفرت! ____________________ لرزش کاملا مشخص پاهاش...