♡لطفا قبل از خوندن پارت جدید ستارو لمس کنید♡
"هي...بکهیون...حواست کجاست؟"
با دست گندمي که جلوي صورتش تکون داده ميشد به خودش اومد.
"همينجام"
"خب ديگه اگه اون آلفاها هم قرار بود اذيتت کنن فوقش يکاري ميکنيم. پس نگران هيچي نباش کيوتی. اين آلفاي جذابمون هم کمکمون میکنه، نه کریس؟"
با شرمندگی نگاهش رو از چشم های کیونگسو دزديد. دلش ميخواست همین الان حقیقت رو بازگو میکرد، اما نه میتونست و نه جراتش رو داشت. قطعا کريس ميکشتش!
"پاشیم بريم که به کلاس موسيقي برسيم...ميدونيد که اون پروفسور کیم
لعنتي چقد رو تاخیر حساسه."هرسه سمت کلاس موسيقي راه افتادن.
کريس...اون آلفا قدِ بلند، شونه های عریض و بدن محکم درست مثل یک آلفا داشت؛ حجم عضلانی زیادی نداشت اما لاغر و استخوانی هم نبود.
بتا ولي کوچکتر و کوتاه تر از آلفا بود، کمر باريک و شونه هاي کمی پهنش هیکلش رو در عین ظریف بودن مردانه جلوه میداد. همونطوری که از یک بتاِ مغلوب انتظار میرفت.
امگا کمي عقب تر از آلفا و هم گام با بتا قدم برميداشت.
اون قد کوتاهتری از بتا و بدني کوچک و ظريف داشت.
شونه هاي متناسب و زیبا...کمر باریک، رون هاي پر و باسنی برجسته هیکلش رو کامل میکرد.
حتی اگر کسی متوجه رایحه اونها نمیشد هم با تماشا کردن اون ها فقط از نمای پشت، به راحتی متوجه دسته بندیشون میشد.***
کلاس موسیقی کلاس مورد علاقه اون بتاي بازيگوش بود.
استعداد ذاتي که توش داشت و تلاش و اراده بی همتاش باعث ديده شدنش تو کلاس بود و اون رو تبديل به يکي از دانش آموزهاي محبوب پرفسور کیم کرده بود.پروفسور کیم:
"خب بچه ها همينطور که احتمالا همتون ميدونيد امروز يک سري دانش آموز جديد داريم که چندتاشون قراره با شماها هم کلاسی باشن!"و تقه اي که به در خورد و سه هيبت قوی و جدید وارد کلاس شدن.
سکوت کل کلاس رو گرفته بود و همه با نفس هاي حبس شده به سه پسر تازه وارد خیره شدن!
اولین نفر جلو اومد و بدون توجه به نگاه هاي خیره، خودش رو معرفي کرد."اوه سهونم"
شونه های پهن و قدِ بلند پسر چیزی نبود که کسی بتونه نادیده بگیره! بدون حرف ديگه اي بدن خوش فرمش رو سمت صندلي هاي خالي عقب کلاس کشيد.
دومین نفر هم به همین منوال خودش رو معرفی کرد:
"وانگ جکسون."
کيونگسو و بکهیون ناخودآگاه پوزخند محوي زدند.
موهاي بلوند و چشم هاي درشت پسر چهرش رو کيوت جلوه ميداد
اما اخم های درهم و ژست مغرورش درعین ترسناک بودن باعث خنده دار شدنش بودن.
YOU ARE READING
Caged {BTS/EXO} {Chanbaek_kookv_namjin_minv_sope}
Werewolf❌Warning: (G)Discrimination & sexual content❌ دنیایی با قوانین وضع شده توسط آلفا ها! جامعه ای سرشار از تبعیض! آلفاهای از خودراضی و مغرور! امگاهای مورد ظلم واقع شده! خشم و خشونت! ظلم و تبعیض! عشق و نفرت! ____________________ لرزش کاملا مشخص پاهاش...