♡ لطفا لمس ستاره پایین رو فراموش نکنید♡
"کلاس چطور بود؟"
کریس آهسته پرسید.بتا هم درجواب پرسید:
"چرا نیومدی سرکلاس؟""یک کاری داشتم. میگن جدید داریم هوم؟ چطورن؟"
"ترسناک و جذاب!"
"هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوم منطقیه. هی بکهون تو کلاس آلفا امگا رو برداشتی؟"
امگا نیم نگاه کوتاهی به پسر بلند قامت انداخت و همینطور که به بتا که تو فکر بود زل زد:
"آلفاامگا؟آها...کلاس رده بندی؟ آره برش داشتم.""خوبه پس کلاس بعدو باهمیم...کیونگسو تو چه کلاسی داری؟"
کیونگسو نفس عمیقی کشید.کمی سرش رو تکون داد انگار که میخواد از شر افکار مزاحمی خلاص شه.
"من؟ منم کلاس آموزش بتا و زیر مجوعه رو دارم"
و لبخند بزرگی زد!"خب...پس بعد از کلاس تو سالن غذا خوری میبینیمت اوکی؟"
"اوکی."
***
کلاس رده بندی...کلاسی که فقط امگا و آلفاها حق شرکت در اون رو داشتن! و معلم هایی که وظیفه داشتن خواسته های آلفاها و قوانین مرتبط به آلفا وامگا رو بیان کنند!
این کلاس دو معلم داشت...یک آلفا و یک امگا! هر معلم توضیحات لازم درباره دسته بندی خودش رو تو روزی که کلاسش بود توضیح میداد.
بی سرو صدا کنار کریس نشسته بود. کنار هر آلفا یک امگا مینشست و این هم یکی دیگه از قوانین کلاس بود.
درسته که جدیدا رابطش کمی با آلفا عجیب و غریب شده بود اما هنوز هم اون رو به بقیه آلفاهای غریبه کلاس ترجیح میداد و خب متاسفانه هوسوک سرکلاس امروز حضور نداشت تا بتونه کنارش بشینه!به جز دو آلفا تازه وارد، چهار آلفا جدید دیگه هم تو کلاس حضور داشتن! اونا باید سال بالایی یا پایینی میبودن، فقط نمیدونست چرا باید تو این کلاس باشند؟
نگاهش رو دزدکی رو آلفا اول نگه داشت.
همون آلفا با بوی خنک و تلخ مثل جنگل و طبیعت بود...همونی که "هیونگ" صدازده شده بود!
خط فک محکم و برجسته، گردن بلند و کلفت، شونه های پهن و محکم و بدن بزرگ و عضله ایش به خوبی قدرت پسر رو نمایش میداد. نیازی نبود رایحه خاص یا هالهِ قدرت پسر رو متوجه بشه تا بگه اون یک آلفاِحقیقیه!کمی کنار تر، آلفاِ جوان و کم سن تر اما با بدن محکم، پُر و عضلانی نشسته و با چشم های سرد و صدای دورگه ای درحال صحبت بود.
دقیقا پشت سر آلفاِ جوان، فرد عضله ای تیره تری با بی قیدی به صندلی تکیه داده بود و با آلفا ردیف کناریش حرف میزد.
و اما اون آلفاِ ردیف کنار...اون آلفا عجیب بود! برخلاف هر آلفایی که تا به حال دیده بود، ظرافت خاصی داشت، دستهای زیبا، پوست سفید، موهای بلوند و صورتی زیبا!
اگر بدن ورزیده و عضلانی، نگاه نافذ و کنترل گرش نبود قطعا تو آلفا بودنش شک میکرد!
VOUS LISEZ
Caged {BTS/EXO} {Chanbaek_kookv_namjin_minv_sope}
Loup-garou❌Warning: (G)Discrimination & sexual content❌ دنیایی با قوانین وضع شده توسط آلفا ها! جامعه ای سرشار از تبعیض! آلفاهای از خودراضی و مغرور! امگاهای مورد ظلم واقع شده! خشم و خشونت! ظلم و تبعیض! عشق و نفرت! ____________________ لرزش کاملا مشخص پاهاش...