مقاومت_Part6_

3.8K 793 77
                                    

لطفا قبل یابعد از خوندن به پارت ستاره بدید

بچه ها من برای ووت گرفتن آپ نمیکنم! ولی ووت حداقل باعث میشه داستانم بالابیاد و بدونم زحمت و قلمم بی فایده و بدون نتیجه نیست! پس لطفا حداقل کاری رو که واسه یک نویسنده فیکشن که نه پولی میگیره و نه چیز خاصی و صرفا فقط برای دل خودش و شماها کار میکنه رو با ووت بدید
حتی یک ثانیه هم وقت نمیگیره.
میدونید که نظرات و ووت چقد به من انرژی و اعتماد به نفس میده؟ عاشق تک به تک شما و نظراتتونم و متاسفم که غرغر کردم




همه دور میز بزرگ غذاخوری نشسته بودند.
همینطور که با لذت رایحه آرامش بخش پرتقالی پدرش رو به ریه میکشید، لبخند های بزرگ و واقعی میزد.
برعکس جانگ ییشینگ اون آلفای پدرخوانده، کیم شیوون همسر پدرش نه تنها مشکلی با ملاقات اون با پدرش نداشت، بلکه حتی چیزی برای اونجا رفتن بهش نمیگفت و کاری به کارش نداشت!
حداقل تا وقتی که پدرش رو پدر یا بابا صدا نمیزد!
اما اصلی ترین چیزی که علت قرار گرفتن این آلفا بلند قامت تو جزو لیست سیاهش بود سرزنش های اون مرد بخاطر چند بار_ بابا _صدا زدن هیچول که از نظر اون آلفا قابلیت پدر بودن یا در اصل مثل آلفاها بودن رو نداشت، نبود، بلکه تفاوت رفتاری اون آلفا با دو پسرش _هوسوک و تهیونگ _ بود!

بار ها با شنیدن حرف ها و درد دل های تهیونگ پا به پای اون موجود شکننده و زیبا اشک ریخته بود!
حداقل تنها شانسش از این زندگی این بود که بردار کوچکتر دیگه اش_یعنی پسر جانگ و مادرش_مثل اون یک امگا بود!
حتی با تفکر به اینکه اگر جونگین آلفا میشد باید شاهد چه رفتار های تبعیض گرایانه ای از جانب پدرخوندش میبود باعث میشد بخواد ساعت ها گریه و زاری راه بندازه!
تکون نامحسوسی برای دور ریختن افکار مزاحم به سرش داد و لبخند بزرگی به صورت درخشان بردار کوچکش زد.

گاز آخری به کوکی شکلاتی محبوبش زد و سمت پدرش برگشت :
"هیچول شی...میتونم یکی دیگه از کوکی های معرکت داشته باشم؟"

امگا بالغ نگاه پرمحبتی به پسر انداخت:
"البته عزیزم...الان برات میارم."

"مدرسه این روزا چطوره هوسوک؟ همه چی رو به راهه؟"
صدای کلفت آلفاِ بزرگ که تنها آلفا دیگه جمع رو مخاطب قرار داده بود توجه همه رو جلب کرد.

هوسوک گلویی صاف کرد:
"بله پدر...همچیز خوبه و همین تازگی چند تا دانش آموز انتقالی داشتیم!"

مرد ابرویی بالا انداخت :
"از کجا اومدن؟ آلفا ان یا چی؟"

بکهیون پوزخندی تو دل زد! آلفا یا چی؟!

Caged {BTS/EXO} {Chanbaek_kookv_namjin_minv_sope}Where stories live. Discover now