Herkese merhaba begonvillerim!
Begonvil çiçeğini çok sevdiğimi belirtmiş miydim?
Arkadaşlar oy ve yorum neden bu kadar az? Texting olmasına rağmen 469 kelimelik bölüm yazıyorum. İstesem 100, 200 kelime de yazabilirim, umarım emeğim için oy ve yorum yaparsınız.
Bölüm şarkısı: Ece Seçkin, Hoşuna mı gidiyor.
*
Akşam Doğaç'ın aramıza katılmasının şerefine biraz eğlenecektik. Nereye gideceğimizi Doğaç seçmişti, bizde Atlas ile hazırlanmak için bize gelmiştik. Anneme kısa bir mesajla durumu bildirmiştim.Aynadaki görüntüm beni kesinlikle tatmin etmişti, elbise bedenimi gayet güzel sarmıştı. Üzerimdeki ceket annem olsa da, üzerine bir şey dökülmemesi durumunda bir sorun olmazdı.
"Çok güzel olmuşsun aşkım." dedi Atlas yanağımdan makas alarak.
"Sağol bebeğim, sende çok güzel görünüyorsun." dedim onu süzerken.
"Teşekkür ederim." dedi gülümseyerek.Nokta: Nerelerdesin?
Kartal: Arkadaşımlayım.
Kartal: Ama bunun bilgisini sana neden verdiğimi düşünüyorum.
Nokta: Alıştırdım seni kendime.
Kartal: Yoo.
Nokta: Benim gibi güzel bir kadının seni kendine alıştırmaması ihtimali yok.
Kartal: Ego?
Nokta: Özgüvenle harmanlanmış, kendimi sevme iç güdüsü?
Kartal: Hazırcevap.
Nokta: Teşekkür ederim bende seni seviyorum sevgilim.
Kartal: Ne!
Nokta: Hiiç.
Pub'a geldiğimizde Doğaç bizi karşılamış oturacağımız locaya kadar eşlik etmişti.
"Doğaç Yağmur nasıl?" dedim tatlı tatlı. Doğaç'ın ise keyfi kaçmıştı, Atlas'la kaşlarımızı çatarak ona baktık.
"Biz nişanı attık." dediğinde Atlas'la aynı anda bağırdık: "Ne!"
"Beni aldattı." dediğinde duraksadık, "Ne!" diye tekrar sesimiz yükseldiğinde yüzünü buruşturdu.
"Nasıl ya?" dedim anlam veremez bir şekilde.
"Bildiğin, en yakın arkadaşım Timuçin ile yatmışlar." dedi sanki normal bir şeyden bahsedermiş gibi.
"Neden bizim yanımıza gelmedin?" dedi Atlas sinirle.
"Geldim, buradayım." dedi alayla gülerek.
"Ne zaman oldu ki?" dedim sakin kalmaya çalışarak.
"Dün oldu yani ben dün öğrendim." dediğinde üzüntü ile ona baktık.
"Nasıl yapar ya?" dedi Atlas anlam veremeyerek.
"İlgisizmişim." dedi kahkaha atarak, içinden ağlama isteği geldiğini biliyordum.
"Timuçin de tam bir şerefsizmiş." dedim tıslayarak.
"Öyle." dedi dişlerini sıkarak, "Aa o Kartal mı?" dediğinde kafam hızla içeri giren Kartal, Agâh, Koray ve adını bilmediğim bir çocuk daha gelmiştiler.
"Agâh mı o?" dedi Atlas ilgiyle. Hızla başımı salladım.
"Kalk dans mans bir şey edelim." dedi Atlas beni çekiştirerek. Pistin ortasına geldiğimizde mekanda 'Hoşuna mı gidiyor' çalmaya başlamıştı.
Atlas'la kafayı yemiş gibi dans ediyorduk, Doğaç'ta hemen arkamızda bodyguardlığımızı yapıyordu.
"Kaç kere demeli bi insana, biraz açık ol anlaşılmıyor! Hep bir şüphe bir soru kafamda, beni sevmiyor yok yok seviyor!" diye bağırarak şarkıya eşlik ettiğimizde gerçekten eğleniyorduk.
"Bir bilsen neler hissettiğini kullanma
Sana olan ilgimi öyle bir
Havaya girdin ki keyfin yerinde mi!" derken gözlerimin Kartal'a kayması ve onun bana bakması dışında her şey oldukça normaldi, kanımdaki alkol oranı oldukça yüksekti."Sanırım kusacağım." dediğimde sanırım bunu sadece dudak okumayı bilen biri anlayabilirdi. Koşturarak lavaboya girdikten hemen sonra saçlarımı tutup öğürdüm, arkamdan duyumsadığım adım sesleri ve saçlarımın üzerinde duran ellerimin yerini başka bir elin almasıyla dikkatim dağıldı.
"Benim, korkma." diyen Kartal ile, rahatladım.
Çocuğa rezil olmuştum!
**
Bölüm sonu.Âlâ, sen daha çok rezil olacaksın aşkım.
Kartalcığım coolluğundan asla ödün vermiyorsun birtanem.
ig: tosskaa1
Aile güçtür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖVMECİ || TEXTİNG
Short StoryT A M A M L A N D I Nokta: Beni de o çizdiğin, ince ince ayrıntılarını düşündüğün dövmelerin gibi çizer misin? Nokta: Beni de dövme yapmayı sevdiğin gibi sever misin? Nokta: Çünkü ben sana aşık olmak üzereyim.