Merhabalaaar!
Nasılsınız bakalımm?
Arkadaşlar sınırı bu kadar hızlı geçmenizi beklemiyordum şok oldum resmen.. Sizi seviyorum!
Bölümü upuzun yazdım haberiniz olsun bir daha ki bölüm sınır geçtiği gibi gelir sanırım... 578 kelime
sınır: 40+ vote 50+ yorum
Bölüm şarkısı: Berksan, darmaduman.
*
Kafeye geldiğimizde Atlas da bende heyecanlıydık. Ellerim terliyordu sanki ilk buluşmamızdı. Masaya oturana kadar yüzümüze zoraki bir gülümse yerleştirdik."Nabersiniz?" dedi Doğaç birden kolumuza girerek. Şokla Atlas'la ona baktık.
"Doğaç?" dedik aynı anda, karşımızda Agâh ve Kartal oturuyordu.
"Kızlar?" dedi o da sakin bir şekilde.
"Sizinkilerin yanına mı gidiyordunuz?" dediğinde başımızı salladık. "E hadi beraber." deyip bizi kolumuzdan çekiştirdiğinde hızla kolumuzu çekip normal adımlarla masaya geçtik.
"Arkadaşımız Doğaç," dedim Doğaç'ı göstererek. "Kartal ve Agâh." dedim onları göstererek.
"Biz tanışıyoruz." diyen Kartal işe şokla Doğaç'a baktım.
"Aa öyle mi? Nereden?" dedim sakince. Doğaç'a 'bunu bana nasıl söylemezsin it' bakışımı atıyordum.
"Kolundaki dövmeyi ben yaptım, ayriyeten uzun zamandır tüm dövmelerini yapıyorum." dedi Kartal sakince arkasına yaslanarak.
"Doğaç dövmelerini burada yaptırdığını bilmiyorduk." dedi Atlas, bu masaya ne kadar çok oturmak istediğimizi bilip bizi oturtmamıştı. Sebebi neydi? Doğaç kaşlarını çatarak bize baktığında gerildik, ne oluyordu?
"Her şeyi bilemeyiz değil mi?" diyerek güldüğünde alayla güldüm.
"Bencede her şeyi bilemeyiz," deyip ekledim: "Ee ne yapıyorsunuz?" dedim Kartal ve Agâh'a dönerek.
"Sizi bekliyorduk," dedi Agâh arkasına yaslanıp Atlas'a göz kırparak. "Yani ben seni bekliyordum." dediğinde tek kaşım havaya kalktı.
"Aile var." diyen Doğaç'a döndü bakışlarım, neden öfkeyle Agâh ve Kartal'a bakıyordu?
"Bir şey yapmadık Doğaç." dedi Agâh ellerini teslim olurmuş gibi kaldırdı.
"Nasıl gidiyor görüşmeyeli Âlâ," dedi Kartal bana doğru yaklaşarak, "Görmeyeli daha da güzelleşmişsin." demesiyle ona şaşkın şaşkın baktım, ardından ufak bir gülümseme yerleştirdim dudaklarıma.
"Teşekkür ederim, aynı bildiğin gibi bir şey değişmedi." dedim gergince, bir sorun vardı.
Atlas'a baktığımda onunda halinden keyif almadığını anladım.
"Ama siz çok sıkıcısınız." dedi Doğaç çocuk gibi mızlanarak.
"E eğlendir o zaman." dedi Kartal ona alayla bakarak.
"Aa burada iki sirk maymunu varken bana düşmez." diyen Doğaç'la Kartal ve Agâh'ın ayaklanması bir oldu. Hızla ayağı kalktım.
"Doğaç!" dedim kesin ve net şekilde. "Dışarı çıkıp beni bekler misin?" dedim sesimi oldukça nazik tutmaya çalışıyordum.
"Sirk maymununu göstereyim sana olur mu Doğa." dedi Kartal kahkaha atarak.
"Söylesene arkadaşlarına." dedi Agâh onun üzerine yürüyerek.
"Ne demek istiyorsunuz?" dedi Atlas sinirle, Atlas sinirlendiğinde önüne geçilemezdi.
"Sakin," dedi Agâh Atlas'ın ona doğru yürümesiyle. Atlas tam önünde durup gözlerine baktı. O sırada bakışlarım Kartal'a kaydı. Alayla bana bakıyordu. Alayla.
"Doğaç ne yaptın?" dedim sadece, Doğaç sandalyeye çöktü.
"Ne yaptın Allah'ın belası!" diye bağırmamla kulaklarını kapattı, Sakin ol Âlâ.
"Ee hadi sert çocuk söylesene." dedi Agâh.
"Sen karışma."dedi Atlas ona buz gibi bir sesle. Atlas yanımda yerini aldı.
"Söyle." dedim sakince. Yanına yaklaşıp kulaklarındaki ellerini indirdim. "Korkmana gerek yok." dedim fısıltıyla. Aniden ayağa kalktığında geri doğru düşüyordum ki Atlas hızla koluma girip beni kaldırdı.
"Yeter! Bana iyi davranma! İstemiyorum!" diye bağırmasıyla kafedeki herkes bize baktı.
"Sizin adınıza iddiaya girdim!"
İkimiz de inanmadan gizleniyoruz
İkimiz de darmaduman
İçimizde bulunmayan oyunlardayız
Hepsi geçmiş zaman
***
Bölüm sonu!Hala iyi miyiz arkadaşlar?
Çok karmaşıklaşacak olaylar..
Şimdiden sori, öptüm sizi!
"Nasıl uzağız gerçeğe
Ve nasıl da biliyoruz bunu içten içe
Sahte sevgi arsızlığından her gün daha da derine düşüyoruz
Doğru vicdanı boşluğu bulduğumuz andaki naifliğimiz en şeytani gücümüz
İler tutar yanımız yok
Bin güzelliği bir hatayla siliyoruz,
Çünkü affetmeyi unuttuk; öleceğimizi unuttuğumuz gibi!
Uzaktan sızan o ince ışığı soruyorsun ya!
Al sana define haritası.
Sevgiyi kazanmak için verdiğimiz emeği, kazandığımız sevgiyi korumak için de verdiğimizde kurtuluruz
Sevgiyi korumak için de verdiğimizde kurtuluruz,
Başka kurtuluş yok."
- Gökhan Türkmen, Ben unuturum.Aile güçtür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖVMECİ || TEXTİNG
KurzgeschichtenT A M A M L A N D I Nokta: Beni de o çizdiğin, ince ince ayrıntılarını düşündüğün dövmelerin gibi çizer misin? Nokta: Beni de dövme yapmayı sevdiğin gibi sever misin? Nokta: Çünkü ben sana aşık olmak üzereyim.