26

122 10 26
                                    

Derin bir nefes verip yerde yatan Calum'a baktım. "Ayağa kalk, Calum."

Kafasını kaldırmadan yatmaya devam etti. Elinde boks eldivenleri, altında kırmızı bir şort ve üzerinde terden vücuduna yapılmış siyah atlet vardı.

Geldiğimizde çok enerjikti. Hatta birkaç kez beni yere düşürmüştü. Bana yukarıdan bakıp 'Kalk bir şeyin yok' diye dalga geçerdi. Şimdi yattığı yerden kalkamıyordu.

"Tek yaptığın yorulunca pes etmek."

Gözlerini açıp bana baktı. "Ama yoruldum."

Gözlerimi devirdim. "Güçlüysen ayağa kalkıp sonuna kadar devam edersin. Ama sen hemen kendini yere atıyorsun."

Calum bir şeyler mırıldandı. "Neden yaşam koçu gibi konuşuyorsun?"

"Çünkü bunlar söylenmesi gerekenler. Ayağa kalk ve devam et."

Ayağa kalktı ve karşımda durdu. "Seninle dövüşmemi mi istiyorsun?"

Kafamı sallayıp eldivenlerimi birbirine vurdum. "Evet, kim kazanırsa bu gece bizi bara götürür."

"İyice ayyaş oldun. Farkında mısın?"

Dudaklarımı büzdüm. "Ayyaş kızlar hoşuna gidiyor sanıyordum."

Güldü ve bana baktı. "Sert kızlardan hoşlanıyorum. Kanıtla kendini."

Kahkaha atıp boş bir anında eldiveni suratına geçirdim. Ringin korumalıklarına sırtı geldiğinde gözlerini büyütttü. "Bu güzeldi."

"Gel ve vur bana."

Kafasını iki yana salladı. "Vuramam."

"Yaparsın."

"Hayır." dediğinde yüzüne bir kere daha vurdum.  "Hayat böyle, Calum. Sen vurmazsan başkası vurur."

Kahkaha attı. "Hiç görmediğim taraflarını görüyorum, Beverly."

"Bir şeylerle uğraşınca kendini tanımaya başlıyorsun. Belki seni de tanırız."

Cümlemi yeni bitirmişken yüzüme bir yumruk attı. Bana baktı. "Sert miydi?"

Kafamı iki yana sallayıp güldüm. "Çok kibarsın."

Gülümsediğinde yüzüne sert bir yumruk geçirdim. "Ama ben kibar sevmem."

Burnundan akan kanla kahkaha attı. "Çok sertsin ve bu çok hoşuma gidiyor."

"Kendimi kanıtladım yani?"

Ayağa kalktı ve hızla yanıma geldi. "Henüz değil."

Kaşlarımı çattım. "Ne zaman?"

"Şimdi." derken eldivenlerini sert bir şekilde yüzümde hissettim. Yere düştüğümde yukarıdan bana baktı. "Benim kızım olduğunu kanıtla. Ayağa kalk."

Ona baktım ve ayağa kalkarken fısıldadım. "Ben kimsenin kızı değilim."

Yüzüne sert bir yumruk attığımda yere düştü ve tekrar kahkaha attı. "Sen benim kızımsın."

Ayak bileğimi tuttu ve kendine çektiğinde Calum'un üzerine düştüm. Aptal aptal birbirimize bakarken nefesi dudaklarıma çarpıyordu.

Gözleri dudaklarıma kaydığında fısıldadı. "Bu gece hesap benden. Gidelim mi?"

Aptal olmuş bir şekilde kafamı salladım ve ayağa kalktım.

&

Sahil kenarında çalıştığımız bardaydık. Bu sefer yanımızda Lessie de vardı. Onlar Michael ile sessizce bir şeyler konuşuyor ve içki içiyorlardı. Arada bir bize bakıp gülüyorlardı.

Next DoorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin