Następnego dnia.
Pov. Róża
Obudziłam się jak co dzień, godzina 12:20 niedziela. Wzięłam do ręki mój telefon i zaczełam sprawdzać media takie jak ig, snap i youtube. Na instagramie nic ciekawego nie było, na snapie tak samo, ale na yt zobaczyłam powiadomienie ze rembol znów dodał film. Od razu w niego weszłam, obejrzałam cały nieskończenie się śmiejąc po prostu nie dało się nie śmiać.
Wtedy dostałam wiadomość od Amelki
Amelka
Widziałaś nowy odcinek u Maćka ?Róża: no oczywiście! Nie mogę się przestać śmiać 😂
Amelka
no dokładnie ja tak samo hahahAmelka
co ty na to żeby się znów spotkać i o nim troszkę porozmawiać 😏 hahaRóża: świetny pomysł tylko gdzie?
Amelka
nie wiem może w parku?Róża: oki. Może tak o 15?
Amelka
będę 😘Róża: 😘😘
Musiałam się ubrać i uszykować bo była 14:00.
Szybko otworzyłam szafę wybrałam to :
Pobiegłam do łazienki i się przebrałam.Rozczesałam włosy i pomyślałam żeby je zakręcić lokówką, w końcu trzeba coś zmieniać wyszło mi coś takiego
Byłam nawet zadowolona.
Wyszłam z łazienki i poszłam do mojego pokoju, usiadłam przy toaletce wzięłam
Korektor
Rozświetlacz
Rzęsy
I błyszczyk
Nie potrzeba mi więcej, wstałam i wzięłam plecaczek.
Spakowałam do niego powerbanka w razie co, błyszczyk do poprawki, małą butelkę wody, okulary przeciwsłoneczne i oczywiście telefon.Zeszłam na dół zjeść już obiad bo śniadania nie zdążyłam zjeść wcześniej.
Poszłam ubrać buty, powiedziałam mamie że wychodzę i wyszłam.
W drodze do parku który był nie daleko mnie napisała mi Amelka
Amelka
słuchaj Róża przyjdzie jeszcze Anastazja nie będzie ci to przeszkadzać?Róża: nie no spoczko bardzo fajnie będzie nas więcej 😃
Amelka
oki to czekamy na ciebie 😘Róża: no jeszcze chwilka i będę mam już blisko
Szłam przez park i zobaczyłam dziewczyny siedzące na ławce. Biegiem do nich podeszłam i się przytuliłyśmy na powitanie, usiadłam obok nich i siedziałyśmy sobie rozmawiając o Maćku, przeglądaliśmy również jego insta. Po krótkiej chwili zobaczyłam że dodał coś na ig story. Nagle coś mnie zatkało, zobaczyłam że wstawił zdjęcie parku... Tak tego...parku w którym siedziałam z dziewczynami przez chwilę nie mogłam oddychać, dziewczyny na mnie dziwnie spojrzały a ja miałam wielkie oczy.
Amelia i Anastazja (jednocześnie) : co się stało? Róża? Halo?
Przekręciłam telefon w stronę Anastazji poczym,w stronę Amelii wszystkie trzy byłyśmy zatkane po chwili Amelka się wyrwała
Amelia : musimy go poszukać natychmiast !
Anastazja: haha (usmiechnęła się) no koniecznie
Amelia: halo? Róża? ( zaczęła machać mi przed oczami)
Róża: yy co? Tak musimy!!(potrząsnęłam głową)
Amelka : Anastazja ona ma chyba świra na jego punkcie ( zaczęły się śmiać)
Róża: haha bardzo śmieszne. Dobra nie ważne lepiej mi powiedzcie co on robi w Bydgoszczy w naszym mieście.
Anastazja: to ty nie wiesz ze on ma tu rodzinę?
Róża: co? I nic mi o tym nie powiedziałś?! ( zaczęłam być zła)
Anastazja : myślałam że wiesz
Róża : dobra uniosłam się za bardzo mogłaś mi powiedzieć.
Amelka: halo dziewczyny nie kłóćcie się chłopak nam ucieknie (wybuchła śmiechem)
Róża i Anastazja : no tak trzeba się pośpieszyć! (Zaczęłyśmy się śmiać)
W tej samej chwili zatkało nas wszystkie naraz, zobaczyłyśmy wysokiego bruneta idącego w naszą stronę, nie wiedziałyśmy co mamy zrobić. Otrząsnęłyśmy się wstałyśmy z ławki i zaczełyśmy iść w jego stronę. Zauważył naszą śmieszną trójkę i się uśmiechnął, poczułam że mam motylki w brzuchu i się zarumieniłam.
-------------------------------------
Koniec rozdziału #4
Czekajcie na #5 BĘDZIE SIĘ DZIAŁO!
Do następnego piątku buźka! 🥰😅😘
CZYTASZ
Love Story // Rembol, Patryk Skóbel
FantasyRóża poznaje pewnego youtubera przez co jej życie się zmienia.. #1przyjaciółki #1 góry #1 maciek #1 patryk #2 rembol #3 zakochanie #9 wakacje #12 YouTube #440 miłość ❤