Bölüm 16

1.5K 110 0
                                    

Mackenzie

Destiny az önce serbest bırakılmıştı, biz ise pixie nin evinde elimiz kolumuz baglı duruyorduk. Ve olanlara bir anlam veremiyorduk. Ya başından beri Dess haklıysa? O katil değilse? Bu düşünceler aklımdan çıkmıyordu. Bazen kardeşim oldugu için ondan nefret ediyordum. Ama ya iyi biriyse? Gilan bir saat önce Dess i serbest bırakmaya gitmişti, evde pixie ve ben vardık. Pixie sürekli kardeşine ve ya Ashley e ulaşmak için çabalıyordu. Ama boşuna oldugunu biliyorduk. Pixie nin yanına gittim. "Lea nın odasını hiç karıştırdın mı? Belki bir iz bırakmıştır." çok az bir ihtimalde olsa bence denemeye degerdi. Başını olumsuz anlamda salladı. Lea nın odasına çıktık. Çok süslü bir yerdi, köşelerde pofuduk büyük boy renk renk yastıklar vardı. Bir makyaj masası ve bilindik diğer eşyalar. Pixie gidip masaları karıştırmaya başladı bende dolaba yöneldim. Elbiselerin aldında süslü bir kutu buldum ve açtım. İçinde bir defter vardı. Sanırım günlüğünü bulmuştum, pixie yi çağırdım. "Bir günlüğü oldugunu hiç bilmiyordum." dedi. Günlük kilitliydi. Pixie anahtarı arayacakken, durdurdum. Zaten basit bir kilitti, tel tokayla bile açılırdı. İki dakika uğraştıktan sonra açmayı başarmıştık. Pixie günlüğü eline alıp sayfaları karıştırdı. Bir sayfada durdu ve içinden okumaya başladı yanına gittim ve okudugu sayfaya baktım. Bu lea gitmeden bir kaç gün önce yazılmıştı. "Onunla anlaşma yaptım, bana 'bu şeytanla yapılan bir anlaşma gibi olacak' demişti. Belkide haklıydı. 'pişman olacaksın' demişti. Yine haklı olabilirdi, ama bu riski almaya degerdi." yazıyordu. Pixie bana döndü. "Kimden bahsediyor bu?" diye sordu. cevap veremeden kapı çalmaya başladı, aşağı indik. Gilan içeri girdi. Elinde bir kaset tutuyordu, salona geçti bizde peşinden gidiyorduk. "Ne oldu gilan?" diye sordu pixie. Gilan kaseti dvd ye yerleştirdi. Video amator ce çekilmişti altta tarih bundan 9 yıl önce oldugunu gösteriyordu. Vido bir partide geçiyordu, doğum günü partisi. Bir çok çocuk vardı hepsi kendince eğleniyordu. Köşede siyah saçlı yeşil gözlü bir kız vardı. Şapkasında doğum günü kızı yazıyordu, ama belli ki kimse onun için gelmemişti. Kimse onunla ilgilenmiyordu. Kamerayı tutan kızın yanına gitti. "Hadi kızım biraz neşelen arkadaşlarınla oynasana." dedi kadın. Kız kameraya baktı. "Onlar benim arkadaşım değil." diye sitem etti. Bu kız bana çok tanıdık gelmişti ama tanıyamamıştım. Kızın annesi pes eder şekilde geri çekildi. Bir süre sonra partiye bir adam geldi. Adam küçük kızın yanına gitti ve bağırdı. "Ben sana doğum günü partisi gibi bir şey yapabilecegini söyledi mi!" diye bağırdı. Kız korkacagına adamın karşısına dikildi. Bu arada partidekiler adamı görünce kaçmaya başladılar. O sırada kamera düştü. yerde çekim yapıyordu. Olaylar gözüküyordu. Kadın kız ile adamın arasına girmişti. Adam pastanın yanından bıcağı çekip aldı. "Çekil önümden kadın!" diye bağırdı ve kadını kenara itti tam küçük kıza bıcağı saplayacakken kadın atıldı ve adam kadını öldürdü. Kadın yerde yatıyordu. Kız ona yaklaşacakken adam kızın üstüne yürüdü eve girdiler. Video ekranında yerde yatan kadın ve küçük kızın çığlıkları duyuldu. Bir süre sonra kız dışarıya elleri ile gözünü kapatarak çıktı ellerinin arasından kan akıyordu. Adam geldi kızın kafasına vurdu ve kızı bayıltı. Sonra su gibi bir şeyi üstlerine döktü ve ateşe verdi. Video burda bitti. Siyah ekranda bir yazı çıktı. Gerçekler acıtır, öyle değil mi Mackenzi? yazıyordu. Hepimiz şok olmuş bir şekilde video yu izlemiştim. "Bu da ne?" diye çıkıştı Pixie. Gilan döndü. "Bu karakolda bana verildi. Lea yollamış. " dedi ve Lea nın yazısını gösterdi. "Size Dess in suçsuz oldugunu kanıtlayacağıı söyledim. inanmak size kalmış.-Lea " yazıyordu. Video yu daha yeni anlayabilmiştim o kadınla adam anne babamdı o küçük kız ise Destiny di.Bunlara inanamıyorum babam katilmi? O sırada kapı çaldı Gilan gidip kapıyı açtı. İçeriye gotik giyimli kırmızı saçlı bir kız girdi. "Ashley?"

Gizem ŞelalesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin