Gİlan
Bir kaç gündür beni sorguluyorlardı. Ama dess 'in ölmediği ve silahlardaki parmak izlerini degerlendirdiler fakat benim parmak izimi bulamamışlar. Tek başıma bir hücredeydim. Bir polis geldi. "Başkomser seni çagırıyor." Dedi. Beraber odasına gittik. Odada komserin dışında bir de destiny vardı. Vay be cidden ölümü atlatmış ve bir kaç gün içinde ayağa kalkmıştı. Geçip oturdum. "Bayan taylor ifadesini verdi." Dedi komser. Şimdi bitmiştim. "Şimdilik serbestsiniz fakat mesleğinize geri dönmeniz suan mümkün degil." Dedi komser. "Bir saniye destiny ifadesini nasıl verdi?" Diye sordum. "Daha fazla beni korumana gerek yok. Ormandan gelen bir kurşun oldugunu biliyoruz. Fakat yüzünü göremedim siyah kapşonluydu. Ama olay çok hızlı gelişti." Dedi polise. "Birilerini korumuyorsunuz degil mi?" Diye sordu. "Emin olun beni öldürmeye çalışan birini zevkle söylerdim fakat görmedim. " dedi dess. "Pekala gidebilirsiniz." Dedi. Dess ile beraber dışarı çıktık. Onu durdurdum. "Sen ne planlıyorsun?" Diye sordum. Gülümsedi. "Sen beni vurmadın neden hapiste çürüyesin. Ve sana ihtiyacım var." Dedi. Sırıttım. "Bundan banane sana asla yardım etmem." Dedim. "Kızların sana ihtiyacı var" diye cümlesini düzeltti. "Bak gilan senle tartışmaya girmeyeceğim. Fakat yapacak bir işim var. Sen pixie lere git." Dedi ve saatine baktı. Saat 22:01 di. "Olamaz geç kalıcam." Dedi ve ormanın içine dogru gitmeye başladı. Beyaz elbisesindeki kan gözumden kaçmamıştı. Yaralıydı. Off vicdanım. Bir katile mi yardım etcektim. Dess in peşinden ormana girdim. O fark etmeden arkasından yürüdüm. Bir açıklık alanda durdu. "Kurban ben olacağım." Diye bağırdı. O sırada agacların tepesinden biri ok attı. Koşup dess i kenara ittim. Bu sefer daha çok ok gelmeye başladı. Dess bana baktı. "ne yaptıgını-" diyecekken sözünü kestim. "Asıl sen ne yapıyorsun!" Diye bağırdım. Ve ayaga kalktık. Elinden tutup oradan çıkmak için koştuk. Ormanın çıkışında durup nefeslendik. "Orda ne oldu?" Diye sordum. "Bundan sanane" diye çıkıştı. "Yardım edicem." Dedim. Başını salladı. "Bunlar K.A.T. yani kill all them bir örgüt yada sadece bir kaç kişi bilmiyorum. Şuan kızlara o msj gizemli video gibi şeyleri gönderen onlar. İlk başta sadece bana bulaşıyorlardı. Beni öldürmeye çalıştılar bende mackenzie ile plan yaptım. Beni şelaleden itiyor gibi görünecekti böylece beni ölü sanacaklardı. yani bunlar bir oyundu hepsi ilizyon. Şimdi onlara yardım edecekmisin?" Diye sordu. Dinlediklerime inansam mı bilemedim. Kime güvenecektim. Mackenzie ye bile güvenemezdim. "Kimseye güvenemezsin ama ben sana güvendim gilan. Bu anlattiklarımı mac hariç kimseye anlatma. Güvenemezsin." Dedi. Ve gelip bana sarıldı. Şaşkınlıgım fazla sürmeden arkasını döndü ve koşmaya başladı. Saat te baktım 22:15 di. Arkasını dönmeden bağırdı. "Mackenzie ye iyi bak. Ve ona plana uymasını söyle. Benim yapacak işim var " dedi. Neler oluyordu bilmiyordum ama kötü şeyler hissediyordum. Herşey ilizyon demişti. Şu ana kadar olan herşey. Dess kötü değildi. Buna inanıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizem Şelalesi
Mister / Thriller5 kızın gizem dolu bir kasabadaki hayatlarını anlatıyor. 3 yıl önce intihar eden bir arkadaşlarından sonra başlarına gelen gizemli olaylarla nasıl başa çıkacaklarını düşünürlerken başka bir arkadaşlarının da intihar etmesi bunları şüpheye düşürür. G...