Pixie
Hersey çok ani gelişmişti. Ama lea nın yanımda olması beni rahatlatmıştı. Mac, dess in yanına gitmişti ne de olsa kardeşiydi. Lea ile salonda otururken yanımıza Ash geldi. "Digerleri nerde?" Diye sordu. "Dess hastanede, mac onun yanında, gilan gözaltında." Dedim. Ash bir günde az da olsa hatırlamaya başlamıştı. Ama lea ile olan durumu beni şüphelendiriyordu. Garip şeyler dönüyordu. "Ben dess i görmeye gidiyorum. " dedi ash kapıyı açtı gidecekken durdu. İçeri mac girdi. "Ashley hicbir yere gitmiyorsun." Dedi. Ash çıkıştı. "Sen kim oluyorsun da beni burada tutuyorsun." Dedi. "Senin egon ile ugrasamam hiçbiriniz çıkmıyorsunuz." Dedi ve gidip çıkış kapısını kilitledi. Sonrada anahtarı alıp lavobonun içine attı. "Ne yapıyorsun sen?" Diye çıkıştım. Yanımıza oturdu. "Bugun msj aldım, aramızdan biri ölecek tamam mı? Riske atamam." Dedi. "Peki dess ve gilan." Diye sordu lea. "Gilan en güvenli yerde, dess kendi başının çaresine bakar." Dedi. Ash konuyu umursamıyarak sordu. "Dess in durumu nasıl?" "İyi degil içinde bir kurşun var doktor onu alamamış riske girerse felç olabilir." Dedi. "Almasınlar. Kurşun içinde ne olabilirki?" Diye sordu lea. "Enfeksiyon olusup yavaş yavaş öldürür. " dedim. Bir süre öylece durduk. "Bu olaylar hepimizi etkiliyor kötü anlamda." Dedi ash. Mac bir süre düşündü "Hepimizi degil. " dedi ve bana baktı ayaga kalktı. "Hepimizi degil. Neden sana birsey olmuyor." Dedi mac şüphe ile. "Ne demeye çalışıyorsun? Ailemi kaybettim. Lea kayboldu. Daha ne olsun?" Diye çıkıştım. "Aileni sevmedigini herkes biliyordu. Ve lea suan burada." Dedi. "Dess herkes oyun oynuyor derken haklıydı. Sen saf ablayı oynuyorsun peki gerçekte kimsin?" Diye sordu. "Sacmalıyorsun mac! Hepimiz aynı yoldayız" diye bagırdım. "Sakin olun!" Diye bağırdı ash. "Dess msj attı"dedi. Telefonu açtı. "Kurban verdiğiniz için teşekkürler." Yazıyordu Ve kapandı. "Olamaz dess!" Diye bagırdı mac ve kapıya kostu açamayınca çıglık atmaya başladı aynı zamanda kapıyı yumrukluyordu. Lea ve ash mac 'e yardım etmeye çalışıyorlardı. Durumun aciliyetini anlamıştım onlarla konuşmalıydım.Yukarı çıktım. Telefonu arıp arama yaptım. "K.A.T 222a. Acil durum kodu. Konumum açığa çıktı. Anladılar." Diye bildirdim. Üzgünüm dess üzgünüm kızlar "Durumun anlaşıldı. Yönlendirme uygulanacak." Dedi K.A.T telefonu kapattım aşagıdaki ağlama seslerini dinledim. Bitiyordu. Bitiyordu. Kurtuluyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizem Şelalesi
Mystery / Thriller5 kızın gizem dolu bir kasabadaki hayatlarını anlatıyor. 3 yıl önce intihar eden bir arkadaşlarından sonra başlarına gelen gizemli olaylarla nasıl başa çıkacaklarını düşünürlerken başka bir arkadaşlarının da intihar etmesi bunları şüpheye düşürür. G...