6. Bölüm

222 24 2
                                    

"Hadi bu cehennemden kurtulalım" dediğimde Faith'in gözleri mutlulukla parladı.

"Ne?Nasıl Ashton? Yoksa burdan kaçacak mıyız?"

"Hayır,hayır. Ama mecbur kalırsak seni burdan kaçırabilirim. Önce gel doktorlarınla konuşalım."

~~~

Kapıyı tıklatıp Faith'in gözlerine baktım. Onu hiç böyle mutlu görmemiştim. Ela gözleri şuan saçlarıyla aynı tonda bir mavi olarak görünüyordu.

Doktorun "Girebilirsiniz!" dediğini duyduğum an içeri girdik.

"Evet?"

"Merhaba. Biz küçük bir ricada bulunabilir miyiz?"

"Tabii"

"Faith'i ben götürebilir miyim? Yani evime?"

"Neden?" dediği an Faith'in gözündeki sinir patlamasını gördüm. Tam konuşacağı an lafa girdim.

"Çünkü uzun zamandır burada yaşıyor ve bence dışarı çıkıp hava almalı."

Doktor önündeki kağıtları biraz karıştırdıktan sonra Faith'in dosyasından birşeyler okumaya başladı.

"Faith'in  anterograd amnezisi var. Yani, yeni olayları hafızasına kaydedemiyor.Bu durumda yaşadığı pek çok şey onun için yok oluyor. Bu yüzden anımsamayarak size ve kendisine zarar verebilir."

Faith göz devirdi. "Bütün gün burada otururken kendime zarar vermediğimi mi düşünüyorsun?" diyip acı dolu gülümsemesini takındı.

"Bunun bir önemi yok." dedim "Onun bana zarar verme ihtimalini göze alıyorum. Sadece mutlu olmasını istiyorum."

Boğazını temizleyip kendisiyle konuşurcasına fısıldamaya başladı. Ne dediğini duymuyordum. Kağıda bir şeyler yazdı. Bana uzattı. "Burayı imzalamanı istiyorum." dedi.

"Bu ne için?" diyip kağıdı ve kalemi önüme çektim.

"Çıkış için izin kağıdı" dediğinde Faith'in gözleri parladı. Faith'e küçük bir gülümseme gönderdikten sonra kalemi kavradım ve imzamı attım.

"Her ayın yirmisinde kontrole gelmeniz yeterli. İyi günler."

"İyi günler."

~~~

Dışarı çıktığımızda Faith boynuma sarıldı.

"Teşekkür ederim Ashton."

"Önemli değil ama acele edelim. Seni tanıştırmam gereken insanlar var."

-----------------------------------------
Uzun zamandır yazmadığım için özür dilerim -Kurtarma sınavlarım vardı dbdndndj-

FAITH // ashton irwinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin