Beloved 1

383 21 8
                                    

U❤

"​မောင်... ကားကို ဂရုစိုက်​မောင်းဦး​နော်..."

အလုပ်ကိစ္စနဲ့ ခရီးသွား​မယ့် ​မောင့်ကို ကားပါကင်ထိ လိုက်ပို့ရင်း Keyမှာစရာရှိတာ​တွေကို မှာ​နေရသည်...

"​မောင် သိပါတယ် ကိုကိုရယ်... Taeminလည်း ပါ​နေတာပဲ စိတ်မပူပါနဲ့... ပြီး​တော့ ​​မောင် ​နေ့တိုင်း ဖုန်းဆက်မယ်​နော် ကိုကို..."

"အင်းပါ..."

"ဒါဖြင့် ​မောင် သွားပြီ​နော်..."

Keyကို လက်ပြနှုတ်ဆက်ပြီး ကား​လေးကို ​မောင် ​မောင်းထွက်သွား​တော့သည်...

​မောင်က အလုပ်ကိစ္စနဲ့ မကြာခဏ ခရီးထွက်ရ​လေ့ရှိသည်... ​မောင် ခရီးထွက်တိုင်း ​မောင့် အတွင်း​ရေးမှူး Taeminလည်း အမြဲ​ပါသည်...

​Taeminက Keyတို့နဲ့ ညီအစ်​ကို​တွေလိုဖြစ်​နေတာမို့ ​မောင် ခရီး​ဝေးထွက်တိုင်းလည်း အ​ဖော်ရ​နေတာမို့ Keyမှာ စိတ်​အေးရသည်...

​မောင် သွားပြီးတာနဲ့ Keyလည်း အိမ်​ပေါ်ပြန်တက်လာကာ ဆိုင်သွားဖို့ပြင်ရ​တော့သည်....

​မောင့်နာမည်က Choi Minho... ​

မောင်နဲ့ Keyက လွန်ခဲ့တဲ့ သုံးနှစ်​လောက်က မိဘချင်း သ​ဘောတူလို့ လက်ထပ်ခဲ့ကြတာ​လေ...

Keyက ​မောင့်ထက် တစ်နှစ်​ကျော်​ကျော်ကြီးတာမို့ Keyကို ကိုကိုဟုခေါ်သည်...

Keyတို့က လက်ထပ်ထားကြ​​တာဆိုပေမယ့်လည်း ညီအစ်ကို​တွေလိုသာ​နေခဲ့ကြသည်...

​မောင့်တွင်လည်း ကိုယ်ပိုင်စီးပွား​ရေးရှိသလို Keyကလည်း ကိုယ်ပိုင်စီးပွား​ရေးနဲ့ဖြစ်သည်....

​မောင့်တို့မိသားစုက ​ရေထွက်လုပ်ငန်းလုပ်ကြတာဖြစ်ပြီး ရုံးချုပ်က ဆိုးလ်မှာဆို​ပေမယ့် လုပ်ငန်းက ဂျယ်ဂျူမှာရှိ​နေတာ​ကြောင့် ​မောင့်မှာ ဂျယ်ဂျူသို့မကြာခဏသွား​နေရသည်...

Keyက​တော့ Fashion and Design School ဖွင့်ထားပြီး တစ်ဖက်မှာ ဖက်ရှင်ဆိုင်ကိုပါတွဲဖွင့်ထားသည်​လေ...

အားလုံးပြင်ဆင်ပြီးတာနဲ့ Key အိမ်တံခါးတို့ကို ​သေချာပိတ်ကာ ဆိုင်သို့ ထွက်လာခဲ့လိုက်သည်...

Beloved (မြတ်နိုးရာ/ျမတ္ႏိုးရာ)Where stories live. Discover now