Beloved 41

51 3 0
                                    

U💙

"ပါး..."

သမီး​လေးကို ​ကုတင်​​ပေါ်တွင် နေ့လည်တစ်​ရေးသိပ်ရင်း ​Minhoပါအိပ်​ပျော်သွားမိခိုက် မျက်နှာထက် ထိ​တွေ့မှုများနဲ့အတူ အသံ​လေးကြားလိုက်ရတာမို့ Minho နိုးလာခဲ့သည်...

"ပါး..."

သမီး​လေးဘက်ကို ​စောင်းအိပ်​နေတာမို့ မျက်လုံးတို့ဖွင့်ကာ သမီး​လေးကို ကြည့်မိ​တော့...

တစ်နှစ်​ကျော်ရုံသာရှိ​သေးတဲ့ သမီး​လေးက ကိုယ်​လေးကို​မှောက်ကာ Minhoမျက်နှာကို သူ၏လက်သေး​သေး​လေးဖြင့် ပုတ်လို့ ​ခေါ်​နေသည်ကာ ပါး*တဲ့...

Minho ကိုယ့်နားကိုယ် မယုံနိုင်စွာဖြင့် သမီး​လေးကို ကြည့်​နေမိသည်...

"ပါး..."

ထပ်ကာပုတ်လို့​ခေါ်လာ​လေ​တော့ Minho မျက်ရည်တို့ဝဲလာမိသည်...

သမီး​လေး ပထမဆုံး စကားစ​,ပြောတာက Minhoကို ပါး*လို့ ​ခေါ်လိုက်တာတဲ့​လေ...

ဝမ်းသာအားရ ထထိုင်ရင်း သမီး​လေးကို ​​ချီကာ ရင်ခွင်ထဲ တင်းကျပ်စွာဖက်ထားလိုက်သည်...

*အဲ့..* "ပါး..."

Minho တင်းကျပ်စွာ ဖက်ထားလို့ထင်ပါရဲ့ သမီး​လေးထံမှ ငိုသံသဲ့သဲ့​လေး ထွက်လာ​တော့မှာ Minho သမီး​လေးကို ဖက်ထားရာမှာ ဖယ်ခွာလိုက်သည်...

"Sorry သမီးလေး... Appa ​ပျော်သွားလို့..."

မျက်ရည်​တွေနဲ့ပဲ ပြုံးရင်း သမီး​လေးရဲ့ ပါးအိအိ​လေးကို ​မွှေးကြူလိုက်သည်...

သားTaeho​လေးတုန်းကလည်း ထိုကဲ့သို့ ဝမ်းသာမှုမျိုးကို Minho ခံစားခဲ့ရဖူး​ပေမယ့် သမီး​လေး Shijib​လေး အလှည့်မှာ​တော့ Minhoပိုလို့ ဝမ်းသာ​နေမိသည်...

"ကိုကို​ရေ... ကိုကို..."

ကိုကို့ကိုပါ ဝမ်းသာအားရ​ခေါ်လိုက်မိသည်...

"​မောင် ဘာဖြစ်လို့လည်း... သမီး​လေး ဘာဖြစ်လို့လဲ..."

Minho ​ခေါ်သံ​ကြောင့် အ​လောတကြီး ​​ပြေးဝင်လာတဲ့ ကိုကိုက အခန်းထဲ ​ရောက်တော့ Minhoကို​ရော ချီထားတဲ့ သမီး​လေးကို​ရော စိုးရိမ်မျက်ဝန်းများဖြင့်ကြည့်ကာ ​မေးလာသည်...

Beloved (မြတ်နိုးရာ/ျမတ္ႏိုးရာ)Where stories live. Discover now