Beloved 11

84 8 0
                                    

U💙

"ဟင်! ​မောင် အ​စောကြီး​ရောက်​နေတာလား..."

ကိုကို့အတွက် ဆန်ပြုတ်ရယ် Minhoနဲ့ Taeminအတွက် ညစာရယ် ပြင်ပြီးသည့်​နောက် Minho ​ရေချိုးပြီး ပြန်ထွက်လာ​တော့ ကိုကိုက အိပ်ရာကနိုးလာသည်...

"ဟုတ်တယ် ကိုကို... Onew hyungလာသွားတယ်ဆို ဘယ်နား​နေမ​ကောင်းဖြစ်လို့လဲ...."

Minho ဗီဒိုထဲက အင်္ကျီတစ်ထည်ထုတ်ကာ ​ကောက်စွပ်ရင်း ကိုကို့ကို လှမ်း​မေးလိုက်သည်...

"ဒီလိုပါပဲ နည်းနည်း​လေး မလန်းလို့​ခေါ်ပြလိုက်တာပါ စိုးရိမ်စရာမရှိပါဘူး..."

"ကိုကိုရယ် ကျန်းမာ​ရေးလည်း ဂရုစိုက်ဦး မျက်နှာ​လေးလည်း ​ချောင်ကျသွားလိုက်တာကွာ..."

အဝတ်စားလဲပြီးသည့် ​မောင်က ကုတင်​ပေါ် ထိုင်​နေ​သေး​သော Keyအနားသို့ ​ရောက်လာကာ Keyမျက်နှာ​လေးကို ​မောင့်လက်နှစ်ဖက်ဖြင့် တယုတယအုပ်ကိုင်ပြီး​ အားမလိုအားမရပြောလာသည်...

​မောင့်မျက်ဝန်း​တွေကလည်း စိုးရိမ်ဟန်​လေး​တွေနဲ့ အဲ့လို ဂရုစိုက်မှု​​လေး​တွေကို Key တကယ်နှစ်သက်တာ...

Key ​နေမ​ကောင်းဖြစ်တိုင်း ​မောင့်ဆီက အဲ့လိုဂရုစိုက်မှု​လေး​တွေရတက်သည်....

"ကိုကို သိပါတယ် ​မောင်ရယ်... အာ ​မောင် အလုပ်​စောဆင်းလာတာဆို​တော့ ဗိုက်ဆာ​နေမှာ​ပေါ့ ကိုကို သွားပြင်​လိုက်ဦးမယ်..."

"ဒီအတိုင်းပဲ နား​နေပါ ကိုကိုရာ... ​မောင် အားလုံးလုပ်ပြီးပြီ... ကိုကို့အတွက် ဆန်ပြုတ်​ရော... ​မောင်တို့အတွက် ညစာ​ရော..."

ထရပ်ဖို့ လုပ်လိုက်ချိန်မှာပဲ ပခုံးက​နေပြန်ဖိချကာ ထိုင်ခိုင်းလေ​သော ​မောင့်​ကြောင့် Keyတစ်​ယောက်ကုတင်​ပေါ်တွင် ပြန်ထိုင်မိ​တော့သည်....

"ဆန်ပြုတ်?... ဟာ ​နေမ​ကောင်းတဲ့ သူမှ မဟုတ်တာ ဆန်ပြုတ်ကြီးက မ​သောက်ချင်ပါဘူး​နော်... ​မောင်ကလည်း ကိုကို ဆန်ပြုတ်မကြိုက်တာကို သိရဲ့သားနဲ့ကွာ..."

ဆန်ပြုတ်မကြိုက်​ကြောင်း နှုတ်ခမ်းဆူကာ​ပြော​နေတဲ့ မျက်စိ​ရှေ့က အ​ကောင်​​ပေါက်​လေးကို Minho အသည်းယားစွာကြည့်မိသည်...

Beloved (မြတ်နိုးရာ/ျမတ္ႏိုးရာ)Where stories live. Discover now