Beloved 21

73 5 0
                                    

U💙

သားTaeho​လေး ​ကျောင်းမဆင်းခင်ထဲက Minhoကြို​ရောက်နှင့်​နေပြီး ​ကျောင်းနဲ့ ခပ်လှမ်းလှမ်းတစ်​နေရာတွင် ကားကိုရပ်ထားလိုက်သည်...

သားကို ကြိုဖို့​တော့ မဟုတ်... Minho ​သေချာချင်​နေတဲ့ အရာတစ်ခုကို အတည်ပြုချင်၍သာဖြစ်သည်...

သားကို ကြိုဖို့က ommaတို့ကို ​ပြောထားသည်မို့ ommaတို့က လာကြိုလိမ့်မည်...

​ကျောင်းဆင်းချိန်​ရောက်​တော့ ဆရာမ​တွေနဲ့အတူ က​လေး​တွေလည်း ထွက်လာကြသည်...

​ကျောင်းဆင်းချိန်​ရောက်ပြီးလို့ ဆယ့်ငါးမိ​နစ်​လောက်​ကျော်သွားတာ​တောင် Minho ​စောင့်​နေတဲ့သူ မလာ​သေး...

ဂိတ်တာဝန်ကျဆရာမ အနားမှာရပ်​နေ​သော နဲ့ သားသူငယ်ချင်း​လေး Minki...

Ommaတို့က​ရော ဘာလို့ သားကိုကြိုဖို့​နောက်ကျ​နေတာလဲ...

Minho သားတို့ရှိ​​​နေတဲ့ ​နေရာကို ကြည့်​နေရင်းနဲ့ပင် Minho အတည်ပြုချင်​နေ​သော ပုံရိပ်​လေးက ​ရောက်လာသည်...

မြင်​နေရတာအနည်းငယ် လှမ်းတယ်ဆို​ပေမယ့်လည်း Minho ဘယ်လိုမှ မမှားနိုင်ပါ...

ကိုကိုဆိုတာ​သေချာပါတယ်.... ပါဝါမျက်မှန်တပ်ထားတာကလွဲလို့ ဘာမှပြောင်းလဲမသွား...

ကိုကိုသည် တစ်ခုခုကို ရှာ​နေပုံဖြင့် ဟိုကြည့်သည်ကြည့်လုပ်ကာ သားTaeho​လေးတို့ရှိရာကို သွား​နေသည်...

သားတို့အနား​ရောက်​တော့ ကိုကိုက သားTaeho​​လေးနဲ့ စကား​ပြော​နေပြီး​နောက် ဆရာမနဲ့ ဆက်​ပြောကာ Minki​လေးကို ချီလို့ ပြန်သွား​တော့သည်...

Ommaတို့ကလည်း သားကို လာမကြို​သေး၍ Minhoမှာ သားကိုပဲ သွား​ခေါ်ရမလိုလို ကိုကို့အ​နောက်ကိုပဲ လိုက်သွားရမလိုလို ​ဝေခွဲမရဖြစ်နေချိန်မှာပဲ ommaတို့ အိမ်ကကား ​ရောက်လာတာကို ​တွေ့လိုက်တာမို့ စိတ်ချလက်ချနဲ့ပဲ ကိုကို့​ကားအနောက်သို့သာလိုက်သွားမိသည်....

ကိုကို့ကား​လေး ​​နောက်ဆုံးရပ်သွားတဲ့​နေရာက​တော့ ကိုကို့ဆိုင်ဖြစ်​နေသည်....

Beloved (မြတ်နိုးရာ/ျမတ္ႏိုးရာ)Where stories live. Discover now