Beloved 14

91 8 0
                                    

U💙

"Taemin ကိုကို ဘာမှာသွား​သေးလဲ..."

Minho အလုပ်ကပြန်​ရောက်ထဲက ကိုကို့ကို မ​တွေ့ ​တော့ အလုပ်ကိစ္စ​ကြောင့်ထွက်သွားတာပါလို့​တွေးရင်း ​စောင့်​နေလိုက်တာ ခုဆိုညဆယ်နာရီ​ကျော်ပြီ... ဆိုင်ပိတ်ချိန်ထက်လည်း များစွာ​ကျော်လွန်​နေကာ...

ပုံမှန်​နောက်ကျမယ်ဆို ကိုကိုက message လှမ်းပို့တက်တာ​ကြောင့် ခုထိ ဘာmessageမှ ​ရောက်မလာ​၍ Minhoမှာ စိတ်ပူ​နေရသည်...

Taeminကသာ ကိုကိုနဲ့ တ​နေကုန်အတူရှိ​နေတာမို့ ​မေးကြည့်ပြန်​မိ၏....

"မမှာဘူး hyung... ကျွန်​တော် ​နေ့လည်တ​ရေးအိပ်ပြီးနိုးလာ​တော့ Key hyung အသံမကြားလို့ ​နေမ​ကောင်းဖြစ်​နေလားစိုးရိမ်လို့ သွားကြည့်​တော့မှ Key hyung မရှိမှန်းသိတာ... ဒီအတိုင်း အပြင်ခဏသွားတာပဲဆိုပြီး​တော့ hyungကို ကျွန်​တော် အ​ကြောင်းမကြားလိုက်တာ..."

"အင်း ဟုတ်လား... ​တော်​တော်လည်း ​နောက်ကျ​နေပြီ..."

"ဖုန်းဆက်ကြည့်ပါလား hyungရဲ့..."

"ဟုတ်သားပဲ ဖုန်းဆက်ကြည့်ရမှာကို ​မေ့​နေတာ..."

Taemin ​ပြော​တော့မှ ဖုန်းဆက်ကြည့်ဖို့ကို Minho သတိရမိသည်...

"စက်ပိတ်ထားတယ်တဲ့... တစ်ခုခုများဖြစ်​နေမသိဘူး... hyungဆိုင်ကို လိုက်သွားကြည့်လိုက်ဦးမယ်..."

Hyung စိတ်ပူချင်လည်း စိတ်ပူချင်စရာ​ကောင်း​လောက်​အောင် Key hyungကို ကြည့်ရတာ ခုတ​လော အားနည်း​နေသည်ပုံ...

"ဟုတ်သွား​လေ hyung...."

"Taemin​ရော တစ်​ယောက်တည်းဖြစ်ရဲ့လား..."

Taeminကိုလည်း စိတ်မချဟန်ဖြစ်​နေ​​သော hyung​ကြောင့်...

"ဖြစ်ပါတယ် hyung... ကားကို ဂရုစိုက်​မောင်း​နော် hyung..."

"​အင်း...."

Taeminမှာသည်ကို ​ခေါင်းငြိမ့်ပြကာ Minhoက ထွက်သွား​တော့သည်....

Taemin​ကြောင့် Minho hyungလည်း ​တော်​တော်​လေး စိတ်ဒုက္ခ​ရောက်​နေမှာပဲ....

Key hyung​ခေါ်လာလို့ မတက်သာလို့ ​စောင့်​ရှောက်ထား​ပေးတယ်ဆို​ပေမယ့် အရင်ထဲက Taeminကို ညီအရင်း​လေးလို သတ်မှတ်ထားသူမို့ အခုလည်း ညီအရင်း​လေးလိုပဲ ​ဂရုစိုက်စောင့်​ရှောက်​ပေးခဲ့တာ...

Beloved (မြတ်နိုးရာ/ျမတ္ႏိုးရာ)Where stories live. Discover now