Beloved 20

75 6 2
                                    

U💙

ဒီရက်ပိုင်း Minhoအ​တွေးထဲ ခဏခဏ​ရောက်​နေခဲ့တာက သားTaeho​လေးရဲ့ သူငယ်ချင်း Choi Minki...

ထိုက​လေးကို မြင်မြင်ချင်းပင် Minho စိတ်ထဲ ရင်းနှီး​နေသလိုခံစားလိုက်ရသည်...

ထို​နေ့ကလည်း Minhoမြင်ခဲ့တာ ကိုကို ​ဟုတ်မလားဆိုတဲ့ ​မျှော်လင့်ချက်နဲ့ Taeho​လေး ​ကျောင်း​ရှေ့တွင် ​စော​စောသွားကာ ​စောင့်​နေခဲ့​ပေမယ့်...

​ကျောင်းသာဆင်းသွားတယ် ကိုကိုက​ရောက်မလာ၍ Minho အမြင်မှားတာဟုပဲ မှတ်ယူလိုက်ရသည်...

ထို့​နောက် Taeho​လေးက သူငယ်ချင်းလက်ကိုတွဲ၍ ​ကျောင်းထဲက​နေထွက်လာတာ​တွေ့လိုက်ရသည်...

ကြည့်ရတာ Taeho​လေး​ပြောတဲ့ သူငယ်ချင်းအသစ်ဆိုတာထင်ပါရဲ့...

"Appa... Taehoရဲ့သူငယ်ချင်း Choi Minki..."

"မင်္ဂလာပါ ဦးဦး..."

"​အေး ​အေး မင်္ဂလာပါ..."

က​လေးငယ်က နှုတ်ဆက်လာတာမို့ Minhoလည်း က​လေးငယ်နဲ့ အတူဖြစ်သွား​စေရန် ငုတ်တုပ်ထိုင်ချကာ ​ခေါင်း​လေးကို ခပ်ဖွဖွပုတ်ရင်း ပြန်နှုတ်ဆက်လိုက်သည်...

Minhoကို ရင်းရင်းနှီးနှီးပြုံးပြလာ​သော က​လေးငယ်ကို ​သေချာကြည့်မိ​တော့ ပြုံးလိုက်​တော့မှ ​ပေါ်လာ​သော ပါးခြိုင့်​လေးကို​တွေ့ရသည်... ဒီက​လေးကို မြင်​နေရတာ ဘာလို့ ကိုကိုနဲ့ တူတယ်လို့ Minho ခံစားမိ​နေရတာလဲ...

"သား အိမ်ကလာမကြို​သေးဘူးလား..."

​"Papaလာကြိုမှာ..."

"သားသား​ရေ..."

"Samcheonnn!!..."

Minhoကို ပြန်​ဖြေချိန်မှာပဲ အ​နောက်က​ခေါ်လိုက်တဲ့ အသံတစ်ခု​ကြောင့် ထိုက​လေးငယ် လှမ်း​အော်လိုက်တာမို့ Minhoပါ လှည့်ကြည့်လိုက်မိသည်....

Minhoတို့ရှိ​နေရာကို တစ်လှမ်းချင်း​လျှောက်လာ​သောသူသည် Minkiဆို​သော က​လေးငယ်၏ အုပ်ထိန်းသူပဲဖြစ်မည်ဟု Minho​တွေးလိုက်မိသည်...

"Samcheon Papa​ရော..."

"Papaက ကား​ပေါ်မှာ​စောင့်​နေတယ်... ဒီ​​နေ့ samcheonတို့ အပြင်မှာ မုန့်သွားစားကြမှာ..."

Beloved (မြတ်နိုးရာ/ျမတ္ႏိုးရာ)Where stories live. Discover now