Beloved 34

70 4 3
                                    

U💙

*click*

တံခါးဖွင့်သံကြားလိုက်တာနဲ့ Minho လက်ထဲဖတ်​နေ​သော စာအုပ်ကိုပိတ်ကာ ​ကုတင်ဘေးက မီးအိမ်ငယ်တင်ထား​သော စားပွဲငယ်​​လေး​ပေါ် သို့လှမ်းတင်လိုက်သည်...

Minho ​စောင့်​နေ​သည့် ကိုကိုက အခန်းထဲသို့ ဝင်လာကာ ကုတင်ဆီသို့လှမ်းလာ​နေ​သည်...

"သားတို့ အိပ်သွားပြီလား ကိုကို...."

"အွန်း အိပ်သွားပြီ ​မောင်... သားသားက ​နေရာ​ပြောင်းလို့ထင်တယ် နည်းနည်းဂျီ​နေလို့ ​ချော့သိပ်​နေတာ​ကြောင့် ကြာသွားတာ..."

ကိုကိုက ကုတင်​ပေါ်တက်လာပြီး ကုတင်​ခေါင်းရင်းကိုမှီကာထိုင်​နေ​သော Minhoရင်ခွင်ထဲတိုးဝင်ကာ ​လက်တို့က​​တော့ Minho ခါးကိုဖက်ထား​လာသည်....

ထိုသို့​သော ကိုကို့ကို Minhoကလည်း ပြန်လည် ဖက်ထားလိုက်သည်...

"ကိုကို ပင်ပန်း​နေပြီလား..."

"မပင်ပန်းပါဘူးကွာ... ဘာလို့ အဲ့လို​မေးတာလဲ..."

"ကိုကိုက သားတို့​ကြောင့် ပင်ပန်း​နေတယ်ထင်လို့... ခုက ကိုကို ​စောင့်​ရှောက်​နေရတာ သားသားတစ်​ယောက်တည်း မဟုတ်​တော့ဘူး​လေ..."

"မပင်ပန်းပါဘူး... Taeho​လေးလည်း ကိုကို့သားပဲ​လေ.... ဘာလို့ ပင်ပန်းရမှာလဲ...."

"​ကျေးဇူးပါ ကိုကို... သားကို​ရော ​မောင့်ကိုပါ လက်ခံ​ပေးလို့..."

"​ကျေးဇူးဆိုရင် ကိုကိုကလည်း ပြန်ပြီး ​ကျေးဇူးတင်တယ်... ကိုကို့ကို ခွင့်လွှတ်​ပေးပြီး သားသားကို သားအဖြစ်လက်ခံ​ပေးလို့..."

"ကိုကို့ကို အပြစ်မတင်ခဲ့တာမို့ ခွင့်လွှတ်တယ်ဆိုတဲ့ ကိစ္စလည်း ရှိမ​နေဘူး ကိုကို... ပြီး​တော့ ​ပြောပြရဦးမယ်သိလား သားသားကို စ​တွေ့ထဲက ​မောင်က ရင်းနှီးသလို ခံစားရတယ်... ဒါ​ပေမယ့် ကိုကိုက သားသားကို တခြားသူနဲ့ရခဲ့သလို​တွေ​ပြောတုန်းက​တော့ ​မောင် နည်းနည်း​တော့ သားသားကို သ​ဘောမကျသလိုဖြစ်ခဲ့​သေးတာ..."

"အင်း... ဖြစ်သင့်ပါတယ်... ကိုကိုကလည်း လိမ်​ပြောခဲ့တာဆို​တော့..."

Beloved (မြတ်နိုးရာ/ျမတ္ႏိုးရာ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin