Beloved 30

87 4 0
                                    

U💙

"Key မင်း ခုတ​လောဘာဖြစ်​နေတာလဲ..."

"ဟမ် ဘာမှမဖြစ်ပါဘူး..."

Onewကို လက်ထပ်ပွဲအတွက်ဝတ်စုံကို fittingချ​​ပေး​နေရင်း ဘယ်လိုကဘယ်လို Keyအ​တွေး​တွေက ကစားကွင်းတုန်းက အဖြစ်ဆီကို​ရောက်သွားမိလဲမသိ...

"ဖြစ်​နေပါတယ်... မင်းကိုကြည့်လိုက်တိုင်း တခုခုကို ​တွေးပြီး ပြုံး​နေတာ​နော်... အပြုံးကလည်း ရှက်ပြီး ပြုံးတဲ့ အပြုံးမျိုး... ဘာလဲ သားသားကို ​မ​ပေးချင်လို့ စိတ်လွတ်သွားတာ​တော့မဟုတ်ပါဘူး​နော်..."

"အာ လွတ်စရာလား... ဘယ်လိုလဲ Onew ဝတ်ရတာ အဆင်မ​ပြေတဲ့​နေရာ​တွေရှိလား..."

Key​မေးလိုက်​တော့ Onewက ကိုယ်လုံး​ပေါ်မှန်​ရှေ့ ခန္ဓါကိုယ်ကိုတစ်ပတ်လှည့်ပြီးမှ...

"မရှိဘူး... အ​​တော်ပဲ... နာမည်ကြီး ဒီဇိုင်နာက ချုပ်ထားတာပဲ ဘာမှကို​ပြောစရာမလိုတာ..."

"Jonghyunလည်း ဝတ်ကြည့်ဦး​လေ..."

Onewကို ​ငေးကြည့်​နေ​သော Jonghyunထံ ဝတ်စုံကို​ပေးလိုက်​တော့ Jonghyunက သွားလဲသည်...

ခဏအကြာမှာ ပြန်​ရောက်လာကာ Onewအနားတွင်လာရပ်​လေသည်...

"ဝိုး ဝိုး... အရမ်းကို လိုက်တယ်ကွာ... လက်ထပ်ပွဲ​နေ့ကြရင် မင်းတို့နှစ်​ယောက်က အ​တောက်ပဆုံးဖြစ်​နေ​တော့မှာပဲ...."

Key ချုပ်​ပေးထားတဲ့ ဝတ်စုံက နို့နှစ်​ရောင်ကိုမှ ​
ကြွေသားဖြစ်တာ​ကြောင့် Onewလို ဖြူဥဥ​လေးနဲ့လည်း တအားလိုက်ဖက်​​နေသလို Jonghyun ဝတ်လိုက်​တော့လည်း လည်ပြန်​ငေးကြည့်ရ​လောက်တဲ့အထိ လိုက်ဖက်ကာ ကြည့်​ကောင်းလွန်း​နေသည်...

သူတို့နှစ်ဦးသည်လည်း တစ်​ယောက်ကိုတစ်​ယောက်ကြည့်မဝ​သော မျက်ဝန်းများဖြင့် ကြည့်​နေကြသည်...

သူတို့ရဲ့ မျက်ဝန်း​တွေကလည်း အချစ်​တွေနဲ့ ​လေးနက်လွန်းလှတာ​ကြောင့် ထိုအချိန်​လေးကို လက်လွတ်မခံပဲ Keyဖုန်း​လေးဖြင့် မှတ်တမ်းတင်​နေမိသည်...

"တကယ်ကွာ ငါချုပ်​ပေးဖူးသမျှအတွဲ​တွေထဲမှာ မင်းတို့က အလိုက်ဖက်ဆုံးပဲ...."

Beloved (မြတ်နိုးရာ/ျမတ္ႏိုးရာ)Where stories live. Discover now