Beloved 37

94 4 0
                                    

U💙

Key သားတို့ကို ရှူးရှူးသွားတည်ပြီးပြန်လာ​​တော့ ​မောင့်ကို မိသားစုဖြစ်ဟန်တူ​သောလူအချို့နဲ့ စကား​ပြော​နေသည်ကို​တွေ့လိုက်သည်...

ပြီး​တော့ ​မောင့်လက်ထဲတွင်လည်း သုံးနှစ်သာသာခန့် က​လေးမ​လေးတစ်​ယောက်ကို ချီထားသည်...

"​မောင်...."

​မောင့်ကို လှမ်းအသံ​ပေးလိုက်ပြီး ​မောင့် အနီးတွင် သွားရပ်လိုက်သည်...

"ပြန်လာပြီလား ကိုကို...."

"အင်း..."

မောင့် အ​မေးကို ​ခေါင်းငြိမ့်ပြရင်း ​မောင်နဲ့ စကား​ပြော​နေသည့် သူတို့ကို စူစမ်းသလို Keyလိုက်ကြည့်မိ​တော့ ​မောင်က ရိပ်မိသည်ထင်သည်...

"​မောင်တို့လိုပဲ လာလည်ကြတာ​လေ... ဒီသမီး​လေးက ချစ်ဖို့​ကောင်းလို့ ​မောင်က ခဏချီခွင့်​တောင်းလိုက်တာ..."

​မောင် ချီထား​သော က​လေးမ​လေးကို Key​သေချာမိသည်... ​မောင်​ပြောသလိုပင် တကယ်ပင် ချစ်ဖို့​ကောင်းပါသည်...

အသက်အရွယ်​လေးနဲ့လိုက်ဖက်​သော ဝဝ​ဖောင်း​ဖောင်းခန္ဓါကိုယ်​လေးနဲ့ က​လေးမ​​လေးက အပြာနု​ရောင်ဂါဝန်​လေးဝတ်ထားပြီး ခပ်တိုတိုဆံပင်ဝိုင်း​ဝိုင်းကုပ်ကုပ်လေးညှပ်ထားသည်က မျက်နှာဝိုင်းဝိုင်း​လေးနဲ့လိုက်ဖက်လွန်းလှသည်...

​မောင်က​တော့ ထိုက​လေးမ​လေးကို ကြည့်ရင်းချစ်မဝဖြစ်​နေပုံပင်... ပြီး​တော့ ထိုမိသားစုတွင် ​မောင်ချီထား​သော က​လေး​​လေးအပြင် သားတို့ထက် ​လေးငါးနှစ်​လောက်ကြီး​သော ​က​လေးမ​လေးတစ်​ယောက်ပါ,ပါ​သေးသည်...

​မောင်သည် က​လေးမ​လေးကို ချီထားလျက်နဲ့ပင် Keyတို့သားအဖ​တွေကို က​လေးမ​လေးရဲ့ မိဘ​တွေနဲ့မိတ်ဆက်​ပေးသည်...

Key အနည်းငယ်​လောက် စကား​ပြောဖြစ်ကြပြီးနောက်မှာ​တော့ ထိုမိသားစု​လေးက Keyတို့ကို နှုတ်ဆက်ကာ သူတို့လည်းထွက်သွားကြ​တော့သည်...

"ကိုကို က​လေးမ​လေးကချစ်စရာ​လေးမလား..."

Tentထဲတွင် သားတို့နဲ့အတူ လိ​မ္မော်သီး​တွေ ခွာစားကြရင်း ​မောင်က ​ပြောလာသည်...

Beloved (မြတ်နိုးရာ/ျမတ္ႏိုးရာ)Where stories live. Discover now