Beloved 31

86 5 0
                                    

U💙

​နေ့လည်စာကို ကိုကိုချက်​ကျွေးတာကိုမှ စားချင်ပါတယ်ဟုဆိုလာ​သော ​​မောင့်ကြောင့် အိမ်ကိုပြန်​ကာ နေ့လည်စာချက်​ကျွေးရသည်...

စားပြီးလို့ ​ပြန်ချိန်​​ရောက်တာ​တောင် ကုမ္ပဏီကို မပြန်​တော့တဲ့ ​မောင့်​ကြောင့် Keyပါ အလုပ်ကို ပြန်မသွားဖြစ်​တော့​ပေ...

"CEOကြီး အလုပ်​တွေ အရမ်းပျက်​နေတယ်​နော်..."

ဧည့်ခန်းထဲထိုင် Keyချ​ပေးထားတဲ့ အချိုပွဲကို စား​နေတဲ့ ​မောင့်​ဘေးဝင်ထိုင်ကာ ​ပြောလိုက်​တဲ့ Keyကို ​နောက်က​နေ သိုင်းဖက်ပြီး ​မောင်ကရင်ခွင်ထဲ ဆွဲသွင်းသည်...

"ဒီ​နေ့တစ်ရက်ပါပဲကွာ... ​နောက်​နေ့​​တွေကျ မှန်​စေရမယ်... ကိုကို့မျက်နှာ​လေးမြင်လိုက်ရ​တော့ မပြန်ချင်​တော့တာ..."

"အပို​တွေက လုပ်ပြီ...​ နေ့တိုင်း ခဏခဏမြင်​နေရတာပဲကို..."

Key​ပြောလိုက်​တော့ ​မောင်က သ​ဘောကျစွာရယ်​လေ​တော့သည်...

"​မောင်​ ommonyiတို့က ကိုကို့ကို ပြန်လက်ခံ​ပေးနိုင်ပါ့မလားဟင်..."

Key စိတ်ပူစွာ ​မောင့်ကို ​မေးလိုက်သည်... ​မောင်နဲ့ ပြန်လက်တွဲဖို့ရာ ommonyiတို့က​ရော Keyကို လက်ခံ​​ပေးနိုင်ပါ့မလား...

"ဘယ်လို​တောင် ​မေးလိုက်တာလဲ ကိုကိုရာ... တကယ်အပြစ်ရှိတဲ့သူက ​မောင်​လေ... ommaတို့က ​မောင့်ကိုပဲ အပြစ်တင်​နေကြတာ... အဲ့ဒါထက် ကိုကို့မိဘ​တွေက​ရော ​မောင့်ကို အပြစ်​တွေတင်​နေမှာပဲ​နော်..."

"အင်း ပထမ​တော့ စိတ်ဆိုး​နေကြတာ​ပေါ့... ​နောက်​တော့လည်း သားသားမျက်နှာ​ကြောင့် ​မောင့်ကို စိတ်မဆိုးကြ​တော့ပါဘူး..."

"ကိုကိုနဲ့ ommonyiတို့ ဘယ်အချိန်ထဲက အဆက်အသွယ်ရှိ​နေတာလဲ..."

"သားသားတစ်နှစ်​​လောက်​မှပါ... အဲ့တုန်းက​တော့ ommaတို့က ​မောင့်ကို စိတ်ဆိုး​နေကြ​တော့ ကိုကို့အ​ကြောင်း​တွေ ဘာမှမ​ပြောခဲ့ကြတာ​လေ..."

"အင်း အဲ့ဒါ​ကြောင့် ​မောင် သွား​မေးတိုင်း မသိဘူးဆိုပြီးပဲ ငြင်းလွှတ်ခဲ့ကြတာကိုး... ဒါနဲ့ ကိုကို... သားသားကို ​မွေးတုန်းက အရမ်းပင်ပန်းခဲ့မှာပဲ​နော်..."

Beloved (မြတ်နိုးရာ/ျမတ္ႏိုးရာ)Where stories live. Discover now