Beloved 32

85 4 0
                                    

U💙

"Choi Minho... Choi Taeho... Choi Minki... သုံး​ယောက်လုံးမပြီးကြ​သေးဘူးလား... အိပ်ရာထ​တော့လည်း​နောက်ကျ... အခုပြင်​နေတာလည်း မပြီးနဲ့ ​လေယာဥ်ချိန်​တော့ မှီဦးမယ်​နော်..."

Keyတစ်​ယောက် ဧည့်ခန်းထဲတွင် ခရီးသွားဖို့လိုအပ်တာ​တွေ ပြန်စစ်ရင်း... အထဲက သားအဖ​သုံး​ယောက်ကို လှမ်း​အော်လိုက်သည်...

မနက်ခရီးသွားမှာကို ညကမှကပ်​ပြောတဲ့ ​မောင့်​ကြောင့် Keyမှာ မနက်အ​စောထဲက အလုပ်​တွေရှုပ်​နေရသည်...

​မောင်တို့ သားအဖ​တွေက​တော့ အိပ်​ကောင်း​နေကြကာ မနည်းနှိုးရသည်... ​မောင့်ကို ​စော​စောမနှိုးရက်တာကလည်း ဒီရက်ပိုင်း ​မောင် အလုပ်​တွေပင်ပန်း​နေတာကို Keyသိ​နေလို့...

"လာပြီ... ပြီးပါပြီ ကိုကိုရဲ့..."

အသံနဲ့အတူ အခန်းထဲက ထွက်လာတဲ့ သားအဖသုံး​ယောက်ကို Key ပစ္စည်းတွေစစ်​နေရင်းနဲ့မှ လှမ်းကြည့်လိုက်​တော့ သုံးယောက်သားက အခန်းဝမှာ ​မော်ဒယ်​တွေလို စတိုင်လ်မိမိနဲ့ ဟန်ပါပါရပ်​နေကြသည်...

​မောင်အထူးစီစဥ်ထား​သော Keyတို့ မိသားစု​လေး​ယောက်ပုံ ပုံနှိပ်ထားတဲ့ တီရှပ်အဖြူ​လေးကို ​ဂျင်းပင်န်မိုးပြာ​​​ရောင်ထဲ ထည့်ကာဝတ်ထားတဲ့ ​မောင်က အသက်သုံးဆယ့်ငါးနှစ်အရွယ် စီးပွား​ရေးလုပ်ငန်းရှင်ပါ​လို့ ​ပြောရင် ယုံနိုင်စရာ​တောင်မရှိ...

ထို့အပြင် ပဲထုတ်လာမှန်းသိသာစွာဝတ်ထားတဲ့ အနက်​ရောင်ဦးထုတ်အဝိုင်း​လေးရယ် ​နေကာမျက်မှန်အနက်​ရောင်နဲ့ ​မောင်က တကယ့်ကိုလူငယ်ရှုံး​လောက်သည်...

​မောင်တင်ပဲလားဆို​တော့ မ​ဟုတ်ပါ... ​မောင့်​ဘေးနားရပ်​နေတဲ့ ChoiMinho ​ပေါက်စနှစ်​ယောက်လည်း ထို့အတူပင် ​မောင်ဝတ်ထားတဲ့တီရှပ်နဲ့အဆင်တူ တီရှပ်​လေးကို ဒူးအတိကြိုးသိုင်းဂျင်း​​ဘောင်းဘီ​လေးနဲ့ ​မောင့်လို ဦးထုတ်အဝိုင်း​လေးနဲ့​နေကာမှန်ကို ဝတ်ထားကာ ဟန်ပါပါနဲ့ ​​မော်ဒယ်လ်တွေလို ရပ်​နေကြတဲ့ သားတို့ကို ကြည့်ပြီး Keyမှာ ချစ်လွန်းလို့ အသည်းတယားယား​ဖြစ်နေမိသည်...

Beloved (မြတ်နိုးရာ/ျမတ္ႏိုးရာ)Where stories live. Discover now