Beloved 39

70 3 0
                                    

U🌹

တံခါးသွားဖွင့်​သော ​မောင့်အ​နောက်သို့ အသာထလိုက်သွားပြီး သားတို့ဝင်အလာကို တံခါးဝရဲ့ ခပ်လှမ်းလှမ်းက​နေ Keyရပ်​စောင့်​နေလိုက်သည်...

"papa!!!..."

"Taeho!... Minki!..."

တံခါးဖွင့်​ပေး​သော ​မောင့်ကို ​ကျော်ပြီး Keyထံသို့ ​ပြေးလာကာ ဖက်​တော့မည့် သားနှစ်​ယောက်ကို ​မောင်က အင်္ကျီဂုတ်က​နေအမြန်ဖမ်းဆွဲလိုက်​တော့ သားတို့က ​မောင့်လက်ထဲတွင် ယက်ကန်ယက်ကန်...

"မင်းတို့က အဲ့လို့​ပြေးပြီးဖက်ရင် papaဗိုက်ကို ထိသွားလိမ့်မယ်လို့ appa​ပြောထားတာမမှတ်မိဘူးလား..."

"မှတ်မိပါတယ် appa..."

​မောင်ဆူလိုက်​တော့ သားနှစ်​ယောက်က မျက်နှာ​လေးငယ်ကာ ​ခေါင်းငုံ့သွား​တော့သည်...

"သားတို့က papaကို လွမ်း​နေလို့ပါ..."

"​အေး​လေ ​မောင်ရယ်... သားတို့ကို ဆူမ​နေ​တော့နဲ့... papaဆီလာခဲ့ကြ... ​မောင် လွှတ်​ပေးလိုက်တော့..."

​မောင့်ကို ​ပြောပြီး သားတို့ကိုလှမ်း​ခေါ်လိုက်​တော့ Keyရှိရာ ​ဖြည်းဖြည်းချင်း​လျှောက်ကြလာ၏...

"အဟမ်း..."

​ချောင်းဟန့်သံ​ကြောင့် တံခါးဝသို့ ​မောင်​ရော Keyပါ လှမ်းကြည့်မိသည်...

"Hyung!..." "Minseok hyung!..."

"​အေး ဟုတ်တယ်... ငါပါလာတယ် ​ဟေ့..."

ခပ်တည်တည်နဲ့ ​ပြောလာတဲ့ ​Minseok hyung​ကြောင့် Key​ရော ​မောင်​ရော ပြိုင်တူပြုံးမိသွားသည်...

ပုံမှန်ဆို ဒရိုင်ဘာဦး​လေးကြီးကသာ လိုက်ပို့​ပေးတက်ကာ အိမ်အထိလည်း လိုက်မလာတက်​သော ဦး​လေးကြီး​ကြောင့် အရင်လိုပဲ ဘယ်သူမှမပါဘူးထင်​နေတာ...

"Hyungက ကိစ္စရှိလို့လား..."

"ဟုတ်တယ် ကုမ္ပဏီကိစ္စ​ပြောစရာ​လေးရှိလို့..."

Key ကိုယ်ဝန်စရှိထဲက ​မောင့်အလုပ်​တွေကို Minseok hyungကို အကူညီ​တောင်းကာ လွှဲထားခဲ့သည်​လေ...

Minseok hyungကလည်း သူ့ကုမ္ပဏီတစ်ဖက်နဲ့ ​မောင့်အလုပ်​တွေကိုလည်း ကူ​ပေးရှာသည်...

Beloved (မြတ်နိုးရာ/ျမတ္ႏိုးရာ)Where stories live. Discover now