Okulda BTS hayranları konuşuyorlardı sekizinci üye konusunu. Sınıfta durmadan kavga ettiğim bir kız var Mevsim, iğreniyorum ondan. Sınıfta bağıra bağıra,
"Arkadaşlar BTS sekizinci üye benim şimdiden heveslenmeyin!"
"Ya Mevsim ne yapsınlar senin gibi kızı?"
"Esra seni ne yapsınlar?"
"Zekiyim? Güzelim? Sesim güzel? Dansım güzel? Anlayışlıyım? Kısacası sende olmayan her bok var, yalan yok güzelsin ama güzelliğini orospulukla harcıyorsun Mevsim"
"Seni buradan alıp duvardan duvara vuracam!"
"Dene? En son kim kimi duvardan duvara vurdu?"
"Yine mi kavga ediyorsunuz? Konu ne?"
"Hocam BTS sekizinci üye için, Mevsim kazanacağını söyledi Esra da seni ne yapsınlar falan filan"
"Oturun.. Ben BTS fanıyım, bana kalırsa en yetenekli kişi Esra ile Cansu"
"Hocam ben Esra ile aynı sınıfta olmayı zor dayanıyorum bide aynı cümlede olunca Ögh!"
"YETER! Bu kızdan alıp veremediğiniz ne? Kızdan nefret ediyorsunuz ama her zaman yardım etti.. Yarın öbür gün ünlü olunca samimi olursunuz. Sinirlendim yine! Kağıt çıkarın yazılı yapıcam!"
Hoca hem övdü beni hem de sınav yapıyor...
Bir kaç gün sonra...
Telefonum çalınca kafamı test kitabımdan kaldırıp telefonu baktığımda yabancı numaraydı açıp,
"Alo?"
*Merhaba siz Esra Öz müsünüz?*
"Evet? Kimsiniz?"
*Ben Eylül Akça,sizin menejerinizim*
"Karıştırdınız sanırım, ben ünlü deği-yoksa?"
*Evet,BTS sekizinci üyesiniz.*
"Aman Tanrım! Pe-pekala! Ne zaman gelicem?"
*Ben ve şirketen biri ile yarın sizin saatte göre akşam sekizde gelicez, evinizi ve yaşadığınız yeri mesaj ile yolarmısınız?*
"Tabiki, saolun"
Kapatıp hızla aşağıya uçtum. Annem bezelye ayıklıyor, babam film izliyor, abim telefonla ilgileniyor. Bağırmamla hepsi bana baktı,
"Noldu be?"
"Kızın ünlü oldu anney!"
"Hayırdır?"
"Ne oldu? He ne oldu? Hani beni alamazlardı? Yarın saat sekizde akşam alacaklar"
"Hadi oradan!"
"Görürsün Venüs! Evimizin önünde BigHit şirketinin arabası oluyor mu olmuyor mu?"
"Oha lan!"
"Dur ayol biz cidden ünlü oluyoruz!"
"Anne off! Belli olmayabilir,seçmelere katılıcam eğer geçersem konserlere katılıcam"
"Gıız ne duruyorsun hadi-"
TV benim ismim gelince oraya baktım, oha bu kadar çabuk mu?
"Kore'nin en ünlü Kpop BTS sekizinci üyesi belli oldu.. Esra Öz! Umarım hayali gerçek olmuştur.. Tebrikler! Şimdi ise Selena Gomez'in seksi kıyaf-"
"Bu kadar çabuk mu?"
Telefonum çalınca odaya gidip telefonumu açtım, Nisaydı! Sevinçle cevaplayıp konuşacağım zaman..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BTS 8.Üye~
Fanfiction[DÜZENLENDİ] *İlk başta takma adları farklı yapmıştım sonradan değiştirdim. Hatalarım vardır o yüzden özür diliyorum sizden..* BigHit şirketi BTS'in 8.üye ihtiyacı olduğunu duyuru yapıyor ve bütün ARMY'ler sekizinci üye olmak için yapmadıkları kalm...