(Esra'nın imza günündeki giydiği kıyafeti)
"Unnie çok tatlısın biliyorsun değil mi?" siyah uçları gri küçük kahkülleri olan benden yaşça küçük bir kız bana şirince söylediğinde gülümseyip "teşekkürler sen daha şirinsin"
Gözlerini kocaman açıp "cidden mi? Kimse beni sevmez ama beni seven ilk kişisin unnie" gözümde çok şirin bir varlık olmuştu. "Bir kere elini tutabilir miyim?" utanarak sorduğunda iki elimi uzattığımda elimi tutunca kıkırdayıp "yoongi oppanın teni beyaz olmasına rağmen soğuk değil ama seninki buz gibi" kıkırdadığımda yoongi bize değişik bakmıştı.
Yoongi yanımdaydı ve ben en sonda oturmuştum. "Bu arada ablam gelemedi gelmek isterdi ama ayağı kırık olduğu için gelemedi. Bu da sana bir hediyesi, bu da benden" kendisi bana mickley mause tacı takmıştı. Kendisinin hediyesi, ablası da bana küçük bir kutu yollamıştı.
Gülümseyip kutuyu açıp içindeki bileklik hayranlık bırakmıştı. Küçük bir bileklikti ve ben bu bilekliği çok seviyorum. "Şey yoona unniem.. Küçük ama söz daha güzelini yapıcaz ablamla" şaşkınca baktığımda "siz mi yaptınız?" kafasını olumluca salladığında biraz yaklaşıp "biliyor musun bende bu bilekliklerden yapmıştım"
Gülümsediğinde bir fotografımı bana verince imzalayıp ona verdiğimde gitmişti. Bilekliği taktığımda Venüs ile böyle bileklik yaparken komik hallerimiz geldi.
Benden birazcık büyük olan yakışıklı bir çocuk sevimlice sırıtığında bende ona gülümsemiştim. "Merhaba Yoona" yanakları hafid pembeleşince gülümseyip "merhaba" elerimi çenemin altına koyup baktığımda "seni hiç sevmemiştim aslında. Ama sonra momentlerini izleyince seni sevdim" kıkırdayıp gözlerina bakıp "ne güzel. Beni sevmek gibi zorunluluğunuz yok sonuçta"
Cebinden minik bir yüzük çıkartıp bileğimden turup avcumun içine koyunca şaşkınca baktım. "Seni kediye benzetiyorum. Neden bilmiyorum ama sana bunu almak istedim" utangaç şekilde gülümsediğimde yüzüğü parmağıma takıp "teşekkürler"
Fotoğraf çekinmek istediğini söyleyince kırmayıp çekilip imzamı verince gitmişti.Boş olduğumda baktığımda jimin ile jungkook jin hyungun cipsini ele geçirmiş yiyorlardı. "Yah! Bıraksanıza cipsimi! İmdat hırsız var!" fanlar gülerken ben gülmekten ölücektim. Kollarımı masaya koyup kafamı koluma yaslayıp gülmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BTS 8.Üye~
Fanfic[DÜZENLENDİ] *İlk başta takma adları farklı yapmıştım sonradan değiştirdim. Hatalarım vardır o yüzden özür diliyorum sizden..* BigHit şirketi BTS'in 8.üye ihtiyacı olduğunu duyuru yapıyor ve bütün ARMY'ler sekizinci üye olmak için yapmadıkları kalm...