Tokyo'dan dönmüş prova odasında yere oturmuş vlive da canlı yayındaydık.
Ben arkadaydım oturma sıralamasına göre +Namjoon, Hoseok, Yoona, Jungkook(arka oturma sıralaması), Jin, Taehyung, Yoongi, Jimin(önde oturma sıralaması)+
"Merhaba Army!" hepimizin neşeli çıkmıştı seslerimiz. Jimin elindeki tableti havaya kaldırarak "twitter'da yorumlarınızı okuyacaz. Yayına başlamadan önce birkaçını göz attığımızda Yoona ile ilgili iltifatlarınız hepimizi mutlu etti" jimin tatlı şekilde gülümseyerek konuşmaya başladı.
Yorumları okurken bile taehyungun ensesini bakıp gülümsüyordum. Jungkook dürtünce ona bakıp gülümsedim.
*Neden bir kız üyeyi gruba aldınız?*
Hepsinde yüzü şaşkınlık vardı. Bende merak ediyordum ama soramamıştım. Hepsine baktığımda Namjoon boğazını temizleyip "aslında grubumuza almıyacaktık ama dosyasını okuduğumuzda almamız doğru karar olduğunu düşündük"
"Ayrıca ben ve jimin 8.üyeyi istemiyorduk ama Esra'yı tanıyınca cidden çok iyi abi-kardeş olduk" yoonginin demesiyle bana bakıp göz kırpınca bende ona göz kırptım. "Yoongi hyung haklı. Hatta Esra'yı nefretle baktım, iyi bilir esra. Ama buraya geldiğinden beri yetenekleri, iyilikleri olsun herşeyiyle çok iyi. Bize de yardım ediyordu, zorlanmıyorduk"
İltifatlarından dolayı yanaklarım kızarınca utanarak sırıtmıştım. Taehyung bana dönüp elini yanağımı götüeüp makas alınca göz kırpmıştı. Bende gülümseyip önüme döndüm.
*Yoonmin cidden var mı?*
Ben kahkaha atmamak için kendimi tutarken Yoongi ile Jimin aynı anda konuşunca Jungkook ile gülümsemiştik.
"Hayır" -Jimin-
"Evet" -Yoongi-
İkili aynı anda birbirlerini bakınca Yoongi tek kaşını kaldırınca jimin kaşlarını çatmıştı. Sahtaden öksürüp "namjoon hyungun mavi saçları hakkında bişi yok mu ya?"
Yoonmin ikili küçük çocuk gibi küsmüş birbirlerine kaçamak bakışları atıyorlardı.
Jimin elindeki tablete Hoseoka verince yanında olduğum için yorumları bende okumuştum.
Bir yorumu görünce Hoseok hyung kıpkırmızı olup jungkooka baktı. Fısıldayarak "okusana hadi" derin nefes alıp.
*Bence şu sıralarda Hoseokook gerçek gibi*
Jungkook ise yoonginin yapamadığını yapıp Şirince gülümseyerek "evet, Hoseokook gerçek"
Biz jungkooka 'nabtın?' bakışı atarken arkadaki yönetmen sinirle jungkooka bakınca sıçmıştı.
Hoseok tableti bana verince bende yorumları okuyarak gezinirken Borayı, orospu koreli diyen, sekiz yıldır mevsimle ölğmüne düşman olduğumuz kişi yüzünden olan kişisi yazmıştı.
"Şey, bu türkçe. Ben çeviriyim" ne diyecem ki? Ben neden bunu okumak istedim ki? Lanet olsun ya!
"Benimle evlenir misin tilki kız?" taehyungun sert bakışıyla karşılaşınca yutkundum. Hepsi şaka olduğunu anlamıştı ama ben kameraya bakarak sevimlice sırıtıp "eğer evlenmek istiyorsan ailemle tanışmalısın" hepsi kahkaha atarken taehyung sadece bana bakıyordu.
"Önüne dön bişi anlayacaklar" fısıldadığımdan dolayı tek kaşını kaldırdı o da aynı şekilde "bişi var zaten" diğerleri çoktan tabletimi alıp okumaya başlarken biz şakalaşıyor gibi yapıyorduk. "Evet var, ama bunu hayranlarımız ve yönetmen bilmiyor taehyung-ssi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BTS 8.Üye~
Fanfiction[DÜZENLENDİ] *İlk başta takma adları farklı yapmıştım sonradan değiştirdim. Hatalarım vardır o yüzden özür diliyorum sizden..* BigHit şirketi BTS'in 8.üye ihtiyacı olduğunu duyuru yapıyor ve bütün ARMY'ler sekizinci üye olmak için yapmadıkları kalm...