Ağlayacaktım! Cidden ağlayacaktım! Okul, konser, pratik hepsi üst üste geliyordu.
Miri yatağımda patilerini uzatmış masum masum bana bakıyordu. Yanına yatığımda partisini yüzüme koyup yüzümü yalamıştı.
"Miri ben çok yoruldum. O lanet olasıca öğretmene gıcığım zaten. O ayrı yordu beni" bana bön bön bakınca ağlamaklı ses çıkartıp "niye türkçe anlamıyorsun?" bu sefer korece dediğimde havlamıştı.
Kapıdan içeriye gelen Jungkook olunca ona bakıyordum, daha doğru ters bakıyordum. Kafam aşağıda ve miri karnımda uzanıyordu.
Jungkook bu halime gülüp kaldırmıştı beni. Miri ise jungkookun kucağına oturmuştu.
"Konser varmış bugün" oflayıp yatağa kafamı gömdüm. "Daha geçen hafta gittik ama?"
"PD dedi. Ha bu arada sevgililerimizi PD biliyor.. Sizi de, ama söylemicek kimseye" olumlu cevap verdiğinde bacağıma vurup "hadi giyin de konser yerine gidicez. Daha hazırlanacaz"
Odadan çıktıktan sonra oflayarak miriye baktığımda havladı. "Acıyın bana ya, yeniyim ben ya" gerçi 4 ay oldu geleli.
±
Kıyafetimi giydiğimde saçımı yapıyorlardı. Saçımı omzuma kadar kesip uçlarına pembe boyamışlardı. Makyajımı ise sade yapmışlardı.
Mikrofonum Lila rengindeydi, mikrofonumu elime verdiklerinde koltuğa geçtiğimde taehyung bana sırıtarak bakıyordu. Ne zaman bitmişti onun işi?
Yanına oturup "ne zaman bitti işin?" yanağımı öpüp "baya oldu güzelim" sevimlice sırıtım. Menejer gelince bize bakıp sabır diledi. "Bakın saçma sapan hareketler yapıp da canımı sıkmayın bangtan" hepimiz onay verince işleri bitmişlerdi.
Sahneye çıktığımızda çığlıklar, alkışlar, bombların ışıkları gülümsetmişti, beni değil hepimizi gülümsetmişti.
Yeni çıkardığımız Life Goes On şarkıyı söylüyorduk, şarkıyı söylerken bazen gözlerim doluyordu, jiminin de benimle aynı durumda olduğunu görmüştüm.
Konuşma yapmaya başlamıştık ve bu sefer Hoseok hyung başlamıştı. Şarkı hakkında konuştuktan sonra "Yoona müjdeli haberi sen ver hayranlarımıza" gülümseyerek fanlara dönüp "yarın imza günümüz var" taehyung da yarım kalan konuşmamı tamamlamıştı "akşam üstü yapmaya karar verdik"
Konuşmalarımız bittikten sonra danslarımız yarım kaldığı yerde devam ettirdik. Baya terlemiştik ve benim en haraketli kısımlar olduğu için çok terlemiştim. Hem rap, hem vokal, hem de ana dansçıydım. Yönetmen yapmıştı valla sağolsun ya canımı çıkardı.
Ama zevkliydi, eğlenceliydi.
Veda edip ben giyinme odasına gidip tam üstümü çıkartacağım zaman taehyung gelip kapıyı kilitleyince bön bön baktım. İyiki sadece ben vardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BTS 8.Üye~
Fanfic[DÜZENLENDİ] *İlk başta takma adları farklı yapmıştım sonradan değiştirdim. Hatalarım vardır o yüzden özür diliyorum sizden..* BigHit şirketi BTS'in 8.üye ihtiyacı olduğunu duyuru yapıyor ve bütün ARMY'ler sekizinci üye olmak için yapmadıkları kalm...