Medya:Betsy
3 Kasım 1986
Alarm çalmaya başladı. Beş kez ertelenmiş olan alarm... Betsy hâlâ uyumaya çalışıyordu ki annesi odaya daldı:
-Betsy! Yine okula geç kalıyorsun. Eleanor kapıda seni bekliyor.
Annesinin sesinden irkilen Bets az kalsın yere düşüyordu. Hemen kalktı ve annesini daha fazla sinirlendirmeden hazırlanamaya başladı. Hızla merdivenlerden indi ve Eleanor'un yanına gitti. Annesinin "Yanına yiyecek birşeyler alsaydın." diye seslenişini duymazdan gelerek hızla okula doğru gittiler Eleanor:
-Dünden beri Liza'ya ulaşamıyorum. Sen hiç konuştun mu?
-Hayır bende hiç konuşmadım. Belki hastadır ve okula gelmeyecektir. Aaa baksana şu giden Leo değil mi?
Eleanor:
-Heyy! Leo baksana.
Leo:
-Selam kızlar. Şey Liza sizinle değil mi?
-Hayır bizde ona ulaşamıyoruz diye sana soracaktık.
-Nasıl? Sabah ben kalktığımda evde değildi bende okula sizinle gideceğini düşünmüştüm. Sizinle de değilse nerede bu kız?
-Tamam Leo hemen telaşlanma. Kendi yürüyüş yapmak için erken çıkmıştır belki.
-Olabilir tabii. Neyse okula gidelim de anlarız ne olduğunu.
Birlikte okula doğru ilerlediler.
Leo:
-Kızlar siz sınıfınıza gidin. Sonra Liza'ya ders başlamadan yanıma gelmesini söyleyin.
-Tamam iyi dersler.
Kızlar sınıfa girdi ve gözleriyle Liza'yı aradılar. Betsy:
-Eleanor, Liza yok!
Eleanor hafifçe yutkundu.Konuşmak için kelimeler arıyor gibiydi.Bir ara ağzını açar gibi oldu ancak bir şey söyleyemedi.
Eleanor:
-Betsy,hemen endişelenmeyelim.Eminim şuan çok iyidir.
Aslında Eleanor da çok endişeleniyordu fakat arkadaşını daha fazla korkutmamak için bunu dile getirmemeye karar verdi.Betsy yüzündeki korkuyu sildi ve sınıfın köşesinde yerini aldı.Eleanor da onun bir ön sırasına oturdu.Henüz Bayan Walker sınıfa gelmemişti.Eleanor da defterine bir şeyler karalıyordu.Ardından sınıfa Leo geldi.Betsy ve Eleanor'u eliyle işaret ederek çağırdı.Kızlar hızlıca yerlerinden kalkıp Leo'nun yanına gittiler.
Leo:
-Liza nerede? Size onu çağırdığımı söyleyin demiştim.
Leo'nun söylediklerinden sonra kızlar birbirlerine baktılar ve sonunda Betsy konuştu.
-Liza okula gelmemiş Leo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytanın Elçisi
Misterio / SuspensoSıradan bir hayat süren liseli öğrenciler, okul bodrumunda yaşanan gizli olayları öğrenir ve hayatları alt üst olur...