Bölüm-2 Çığlık

67 26 1
                                    

Medya:Eleanor

3 Kasım 1986
Leo duyduğu şey karşısında bir süre kendine gelemedi.Kardeşi Liza onun için çok değerliydi.Göz bebekleri bir Betsy'e bir Eleanor'a gidip duruyordu.Daha sonra arkadan bayan Walker'ın sinirli sesi geldi.
Bayan Walker:
-Steiner! Senin burada ne işin var? Dersiniz başladı ve sen buradasın bir daha görmeyeyim Steiner.
Leo başını onaylarcasına salladı.
-Tabii bayan Walker.
Hüzünlü olduğu yüzünden belliydi.İstemeye istemeye yanımızdan uzaklaştı.Daha sonra bayan Walker sinirli gözlerini Eleanor ve Betsy'e yönellti.
Bayan Walker:
-Siz ne duruyorsunuz? Geçin içeriye.
Betsy ve Eleanor hızlı adımlarla yerlerine geçtiler.O ders boyunca bayan Walker sadece Eleanor ve Betsy ile uğraştı.Bayan Walker'ı kimse dinlemiyordu ama o dinlemedikleri gerekçesiyle sadece Betsy ve Eleanor'a kızıyordu.Ders bitiminde Betsy ve Eleanor okulu asmaya karar verdi.Bunun için üst sınıflardan en yakın arkadaşları Victor'un yanına gittiler.
Sınıfa girdiklerinde Victor arkadaşlarıyla şakalaşıyordu yanında Betsy ve Eleanor'un diğer arkadaşı Morgan da vardı.Onların bir arada olmasına şaşırdılar çünkü Morgan "onların arkadaşlık etmeyeceği" türden bir insandı.Victor kafasını çevirdi ve o sırada Eleanor ile göz göze geldiler.Eleanor onu yanına çağırdı.Victor kalkıp Eleanor ve Betsy'e doğru ilerlerken arkadan alaycı bir ses duyuldu.
-Alt sınıflardan arkadaşın olduğunu bilmiyordum Victor.
Victor sadece arkasını döndü ve sert bir bakış attı.Bu alay eden kişinin susması için yeterli oldu.Betsy bir şey söyleyecekti ancak Eleanor onun elini tuttu ve sessizce bir şeyler geveledi.
Eleanor:
-Sakin ol, sorun çıkmasın şimdi
Betsy dediğini anlayıp onayladı.
Bu sırada Victor yanlarına geldi.
Victor:
-Selam,sizi buraya hangi rüzgar attı?
Betsy:
-Bugün en çok dersimiz Bayan Walker'a bilirsin onu öğrencilerle uğraşmayı sever.
Betsy bunları söyledikten sonra Victor araya girdi.
-Tabii,bilirim.Az çekmedim o kadından.
Betsy gülümseyip devam etti.
-Biz de dedik ki okulu asalım.Hem Victor bize yardım eder.
Sonunda Eleanor da konuştu.
-Eder misin Victor?
Victor biraz bekledi.Düşünceli bir şekilde gözlerini sağa ve sola doğru oynatıyordu.
Victor:
-Ah!Pekala ama bu ilk ve son tamam mı?
Kızlar aynı anda gülümseyip "Tamam" dediler.
Victor kızları dışarıya çıkarmayı başardı.Daha sonra içeriye döndü.Betsy Eleanor'un elini tutup biraz uzağa götürdü.
Betsy:
-Liza'yı bulmamız lazım.
Eleanor gergin gözüküyordu.Biraz bekleyip cevap verdi.
-Nereden başlayacağız Betsy?
Betsy bilmediğini söyleyip iç geçirdi.
Daha sonra okulun arka bahçesinden bir çığlık sesi duydular.Tıpkı Liza'nın sesine benziyordu...

Şeytanın ElçisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin