Az első ügy

163 9 0
                                    

Legutóbb ott tartottam, hogy A tanár beosztott minket 3-as csapatokba, ami az esetemben,elég érdekes....
Kikaptuk az órarendünket, és nagyjából elégetett vagyok vele, napi 3 elméleti óra van,Kedden szerdán és pénteken pedig gyakorlati órák lesznek, azaz a már munkában álló ügynököknek, tanácsadóknak, helyszínelőknek segítünk és tanulunk tőlük. Továbbá minden csapat (a tanárunkon kívül) kapott egy mentort,aki még jobban tud segíteni nekünk beletanulni a bűnüldözés világába. A mi mentorunk Daniel Shephard különleges ügynök, aki elég jó a szakmában. Mivel a mai óráinknak már vége volt Éppen az egyik helyszínre tartottunk,ahol egy drogbáró holttestét találták meg.
-Rendben srácok-szólt hozzánk Dániel- le szeretnék szögezni néhány dolgot még az elején. előszor, nyugodtan tegezhettek, de azért elvárom hogy tiszteljetek. Akármit kérdezhettek,ha nem értetek valamit. És... igen mr...mr Stilinski?-fordult a sráchoz.
-ó, nyugodtan szólíthat Stiles-nak,a barátaim így hívnak. Azt szeretném kérdezni, hogy a hullákat segíthetünk majd boncolni?
-nem, de majd nézhetitek ha akarjátok, bár nem olyan szép látvány.
-és a bizonyítékokat is megvizsgálhatjuk?
-persze, ha arra kerül a sor.
-és..bocsánat, még egy kérdés-fordult megint a mentorhoz, bár már láttam, hogy a férfinak kissé elege van belőle- majd le is tartóztathatunl embereket?
-nem,azt az én dolgom, de figyelemmel kísérhetitek  a letartóztatást.-válaszolta.- lányok nektek vannak kérdéseitek? -fordult hozzám és a morci lányhoz.
-Nekem nincs-válaszoltam-egyébként Angela vagyok.
-nekem se különösebben, amúgy nyugodtan szólíthat Delilah-nak.-válaszolta szolidan.

Közben már a tetthelyre értünk és mindannyian kiszáltunk a kocsiból.
-Vegyetek fel kesztyűket-mondta Daniel.úgy is tettünk. Daniel elkezdett beszélni a helyszínelőkkel:
-Na Márta,eddig mit tudunk.
-Hát, ő itt a helyi drogbáró. És túladagolta magát.
-Hehe-hallatszott a nevetés Stilestől.mindenki megvetően nézett rá majd így szólt:
-Kicsit vicces, mivel ugye ő csinálta a drogokat, amiket eladott, de végül ő is abba halt bele.
Bevallom, kicsit tényleg ironikus volt.
-Igen, de nem csak ez a halál oka.-folytatta Márta.
-Ezt hogy érted?-kérdezte Dániel.
-mint látható folytogatás nyomai vannak a nyakán és  ha jól látom a bal lába törött és  néhány bordája is eltörhetett, na meg ugye a sikátor kellős közepén van és ha drogos lennék vagy sem akkor sem itt próbálnám meg belőni magam.
-Maga szerint ide hurcolták a testét?-kérdezte delilah.
-igen, pontosan.
-na gyerekek,úgy tűnik egyből be lettetek dobva a mély vízbe...-jegyezte meg Daniel.
-nem baj, legalább jobban fejlődünk-válaszolta Stiles és közben a testet vizsgálta.
-Van bármi teóriád?-kérdeztem.
-Még nincs-és közben a sikátort figyelte.-bár mondjuk szerintem nem hurcolták ide a testét.
-Tessék?-kérdezte Márta.
-Hát, ez a sikátor egy zsákutca, tehát ha valaki még ide is akarta tenni a hullát akkor az utcafrontról kellett jönnie és az elég feltűnő lett volna. És az a póz, ahogy itt fekszik,t úl természetes, ahhoz, hogy valaki Csak ide dobta volna.
-Mire gondolsz?
-szerintem a tetőről ugrott le-jelentette ki elégedetten.
-Hát, ez is egy teória-mondta Delilah.
-De talán lehet benne valami- szólt Daniel. közben a test már a hullazsákban volt, vitték boncolni.
Négyen fölmentünk a ház tetejére, körbe nézni, hátha találunk valami nyomot. Pár perc keresgélés után találtam egy fecskendőt.
-Daniel, találtam valamit!
-Szép munka,lehet megtaláltad a drogot,amivel túladagolta magát.
-Vagy amivel túladagolhattatták.-javítottam ki.
-Ezt hogy érted?
-Hát ha megverték él ledobták egy tetőről, lehet hogy nem önszántából adagolta túl magát.
-Ebben lehet valami-helyeselte Stiles.
-Srácok,asszem ezt látnotok kéne-hangzott Delilah hangja a tető másik végéből.
Gyorsan odasiettünk és mit ne mondjak eléggé meglepődtem. Egy másik ember volt holtan, a szívében egy késsel.
-Talán mélyebb az a víz mint azt először feltételeztem-tette hozzá Daniel, miközben már tárcsázta a helyszínelőket ,hogy jöjjenek vissza,mert találtunk egy másik hullát.

Az akadémia különcei [ Szünetel]Where stories live. Discover now