Angela szemszöge
Már egy hónapja hogy Derek előbukkant, de Mordon még nem lépett semmit. Ami még jobban elkezdett zavarni, hogy mostanában megint álmodom róla.
Újra a régi házunkba vagyok, de már nem az 5 éves énem áll ott és néz, hanem a mostani, de akkor is tehetetlen vagyok. Általában hetente párszor ezt álmodom, de a tegnapi más volt. Benne volt Stiles, Delilah, Derek, Isaac és még Adam is. Mindenki felvette a harcot Mordon ellen, de senki sem járt sikerrel. Végül megint csak én maradtam egyedül a sok halott tetem körül. Könyörögtem Mordonnak hogy akkor már engem is szabadítson meg a kínoktól, de ő csak mosolygott és annyit mondott "neked mást tartogatok".
Ekkor természetesen felébredtem, sírva és izzadságtól leverten. Nem is tudtam visszaaludni. Egész hajnalig ezen agyaltam, hogy netán egy látomás volt-e, de ezt kizártam, mivel nem vagyok látnok, nem láthatok a jövőbe. De ha mégis akkor meg nem akarom hogy ez történjen.
Ma csütörtök van, úgyhogy annyira nem lesz hosszú a napom. Ma van az utolsó napja a fitness teszt teljesítésére, amit igaz én már az első leendő alkalommal teljesítettem az osztály egy részének még hátra volt. Pontosan Kamillának, Mirandának és Adamnak. Szerencsére Stiles múlt héten teljesítette, úgyhogy nem kell attól félnem, hogy nem folytatja tanulmányait az egyetemen. Természetesen segítettem neki formába jönni, de ez annyira nem számít.
Apró Stiles.... az elhalasztott randinkat még azóta sem tudtuk bepótolni. Mindig vagy tanultunk vagy edzettünk vagy Derekékkel Ötleteltünk. Valószínűleg ma se lesz rá esély, mivel megyünk drukkolni a többieknek.***
Miután túl voltunk az órákon csapatba verődtünk és mentunk is a pályára. A nagybátyám természetesen már ott várt minket.
-örülök hogy itt vagytok- kezdte.- fel szeretném hívni a figyelmet hogy a mai az utolsó lehetőség arra hogy átmenjetek a fitness vizsgán, azaz hogy még van e a fizikai állóképességetek ahhoz hogy ügynökök lehessenek. Tehát ki lesz az első?Kamilla jelentkezett elsőnek. Szépen ment a pályán, a falra ugyan nehezen mászott fel, de végül sikerült neki. Utána jött Adam. Elég feszültnek tűnt, folyton ivott. Gondolom ezzel próbálta levezetni a feszültségét. Mikor elkezdte a pályát teljesítését, mindenkit meglepett ennyire jól még sose ment neki. Szinte megdöntötte a pályarekordot. Utolsóként Miranda ment. Csodálkoztam, hogy a lányok nem jöttek el bátorítani őt. Én próbáltam néhány biztató szót mondani neki, de ő ezt keserves mosollyal jutalmazta. Nem tűnt túl magabiztosnak. Végül le is esett a vízszintes létránál ezzel megbukva a teszten. Nagyon sajnáltam. Végül Max bácsi felrevonta és mondott neki néhány szót. Adott neki még egy esélyt. Miranda meg is próbálta, de megint elbukott. Szegény már sírva fakadt és elszaladt vissza a koli felé.
-utána megyek- mondta Delilah.
-Elkisérlek- szólt henk is.
Végül én meg Stiles is utána mentünk, végülis hátha tudunk valamit segíteni rajta....
Mikor beértünk Miranda sírva pakolta a bőröndjét. Persze már Viktória is ott volt, a szobatársa, aki a hátát simogatta, és minket meg ki akart tessékelni a szobából.-Menjetek ki! Nincs rátok szüksége!
-lehet, de rád meg Norára egy fél órája lett volna.- mondta Delilah. - miért nem voltatok ott?
-Mással voltunk elfoglalva, de most már itt vagyok.
-Mégis mi lehet fontosabb a barátodnál?-folytatta D.
Eddig nem is hittem hogy ilyen is tud lenni, olyan védelmező szerű.
-Nem kell neked magyarázkodnom magánéletemről.
Nem bírtam magammal, muszaj volt a gondolataiban olvasnom. Láttam hogy Norára meg Jordanra gondol, meg hogy Jordan megütötte őt. Ezt nem hiszem el. azt tudtam hogy tuskó, de hogy ennyire normálatlan?!
YOU ARE READING
Az akadémia különcei [ Szünetel]
FanfictionEz egy teen Wolf fanfiction lenne, ami Stiles az FBI akadémiájának bekerülése után játszódik. Lesz szó benne telepatákról, médiumokról, varázslókról és egyéb természetfeletti lényekről, akik próbálnak beilleszkedni az emberek világába.... És mi les...