Angela szemszöge
A vasárnapot ötleteléssel töltöttük, hogy mégis mi lehet Mordon új terve. Az biztos hogy semmi jót nem tervez. De most csak négyen beszélgettünk, derekék nélkül.
-Talán csak szereti a fegyvereket.- mondta Adam.
-Igen, mert azokat csak a polcon tárolják és nem használják. Igaz?- feleltem gúnyosan. Erre csak egy váll rántást kaptam Adamtól.
- Ki tudja.
-Lehet újfajta módszerekhez akar fogni.
-De már erről is beszéltünk és szerintem kizárt. Hisz mindig az egykarommal ölést preferálta eddig.
-Akkor szerintem állítsunk fel egy profilt- tanácsolta Stiles és a parafatáblám elé állt és elkezdte fonalakkal osszekötögetni azokat a részeket amiket én nem tudtam összerakni.- tehát van 15 éve Angela szülei. Annak az okát még mindig nem tudjuk hogy miért ölte meg őket. Scott mondta hogy Deuchalion 12 éve kereste meg Mordont és akkor szeptemberben találtak 6 össze vissza tépett holttestet. Valószínűleg ők voltak a falkája. Majd 2 év múlva kentucky- ban 5 ugyanolyan holttest, utána 3 évvel még 4, majd rá 2 évvel megint 4. És most 5 év után újra tervezi az egészet Derekékkel.
-És közben voltak egyujjas ölések is?- kérdezte Adam.
-Igen, néhány.
-Amúgy mégis honnan szerezted meg ezeket az aktákat?- kérdezte Delilah kíváncsian és enyhén baj jóslóan.
-Mr McCall lemásolta nekünk- mondtam Stiles helyett.
-Azt mégis hogy?
-A legjobb haverom apja és ismer. Tudta hogy ha nem segít nekünk akkor magunktól úgyis meg fogjuk szerezni valahogy így inkább ideadta önként minthogy jobban bajba kerüljünk- magyarázta Stiles. Hát igen, ilyenkor jó ha vannak ismerettségeid. Bár mikor nem....
-Értem. Egyébként- fordult most hozzám a médium.- a nagybátyád tudja mit tervezel?
Erre a kérdésre inkább összehúztam a szám és nem mondtam semmit. Egy kis hallgatás után halkan így szóltam:
-Nem igazán mondtam el neki.... Tulajdonképpen azt sem tudja hogy még mindig a szüleim gyilkosa után nyomozok.
-Hogy mi? És ha történik veled valami?- majdnem leordította a fejem. Nem is tudtam hogy ennyire védelmező is tud lenni. Mindig meg tud lepni....
-De mégis mit mondhatnék neki?- mondtam miközben felemeltem a hangom- Hát tudod valójában vannak vérfarkasok, varázslók és mindenféle természetfeletti lény és a szüleimet is egy ölte meg közülük. De ne aggódj, nem lesz semmi baj, mivel a többi verfarkassal majd megállítjuk. Ja és említettem hogy a mostani gyilkosságok miatt is ő felel?
-Hát valami ilyesmit csak kicsit nyugodtabban és mélyebben belemenni a részletekbe.
-Utálom hogy ennyire nyugodt és kicseszett őszinte vagy.
-De ezért vagyok nem?
-Azért nem csak ezért- tette hozzá Adam.
-Tudod- kezdett bele Stiles- ha kell segíthetek.
-És mégis hogyan?
-Tudod annak idején nekem is be kellett avatnom az apámat és bármennyire is akartam hogy kimaradjon az egész kócerájból és nehogy megsérüljön ez volt a helyes döntés. És így legalább néha tudott segíteni is. Igaz néha az épsége rovására, de....- nem hagytam hogy befejezze mert közbe vágtam.
ESTÁS LEYENDO
Az akadémia különcei [ Szünetel]
FanficEz egy teen Wolf fanfiction lenne, ami Stiles az FBI akadémiájának bekerülése után játszódik. Lesz szó benne telepatákról, médiumokról, varázslókról és egyéb természetfeletti lényekről, akik próbálnak beilleszkedni az emberek világába.... És mi les...