A találkozás

60 3 0
                                    

Angela szemszöge

Tegnap óta nem beszéltem a bácsikámmal, de a többiekkel és Derekékkel annál inkább. Elmondtuk a 2 farkasnak is amit Max mondott.

-Lehet benne valami- kezdte Derek.

-Mégis miben?

-Hogy életben hagyott téged.

-Komolyan?

-Igen. Mivel te magad mondtad hogy akkor az estén láttad is és nem támadott meg ez azt jelentheti hogy még tervei vannak veled.

-Hát ez marha jó...... És mégis miféle?

-Honnan tudjam?

-És akkor holnap mihez kezdünk?- szólt közbe Isaac.

-Arra a címre megyünk amit megbeszéltünk. Nem érdekel hogy mit mondott a bácsikám! Egyszer s mindenkorra le fogok számolni Mordonnal!

-És mi segítünk.- tette hozzá Adam.

-Akkor mi a terv?- kérdezte Isaac.

Stiles és én bazsalyogva néztünk egymásra mert már kitaláltuk a tökéletes hadi tervet.

-Már az ő érkezésük előtt odamegyunk, de a hátsó bejáraton, hogy nehogy észre vegyenek minket.-kezdte Stiles.

-Az után figyelünk hogy mik történnek. Amikor már Mordon és a fegyverkereskedők is ott lesznek valaki majd felhívja a központot és bejelentjük mint ha véletlenül arra jártunk volna és megláttuk volna őket.- folytattam.-Aztán remélhetőleg elkapják mindannyiukat, de ha nem sikerülne akkor majd Adam és én besegítünk egy kis varázslattal és Telekinézissel.

-Jól hangzik- szólt egy kis hallgatás után Adam.

-És mi lesz ha nem válik be és minden balul sül el?- kérdezte balta arccal Derek.

-Akkor jön a B terv.

-És mégis mi lenne az?

-Improvizálunk.- válaszoltunk egyszerre Stilesszal.

-csodás....

***

Szerda van. Az órák hamar elteltek és egyből Derekékhez mentünk.

-Akkor mindenki készen áll?

-öhm....Nem.

-Remek, akkor mehetünk!

***

Óvatosan besurrantunk az épület hátsó bejáratán és elbújtunk a konténerek mögött úgy hogy jól rálássunk mindenre.

Kb fél óra múlva már a fegyvercsempészek már el is kezdtek készülődni. Néhányan körbe néztek hogy biztos nincs e rajtuk kívül más is az épületben, de Adam láthatatlanná tévő bűbája miatt nem vették észre mindket.
Egy kicsivel később megérkezett Mordon. Most először látom élőben és így még ellenszenvesebb.

-Akkor? Telefonálsz?- kérdezte Isaac.

-Igen- ezzel elővettem a zsebemből az eldobható telefont amit direkt erre az alkalomra vettem.

A hívás után vártunk. Nagyon remélem hogy most elkaphatjuk.

Max szemszöge
Még hétfőn

Kiviharzottam a szobából és egyből McCall ügynök irodájába mentem. Hogy hogy nem állította meg őket, hiszen ők csak gyerekek!

-Jónapot Dupont ügynök! Miben segíthetek?

Az akadémia különcei [ Szünetel]Where stories live. Discover now