Már egy hete vagyok az akadémián, és az alapból kis osztályunkon belül megkezdtek megalakulni azok a bizonyos klikkek. Bár csapatokra voltunk bontva, mégis az órákon együtt dolgoztunk és tanultunk és kezdtük alaposabban megismerni egymást.
Delilah Henkkel és Kamillával kezdett összebarátkozni, akik eléggé nyomták az emós wicca sátánista valamilyüket.
Ott volt még Jordan és a haverjai is Matt és Richard. Az a vicces hogy az első nap ő tűnt annak a jó fiú minta diáknak, de egy kicsit tévedtem. Jó tanuló volt az igaz. (A szemeszter végére még talán osztályelső is lehet, ha le tud engem győzni) de egyáltalán nem volt jó fiú, sokkal inkább egy egoista barom, aki mindig kérkedett a tudásával, na meg a kinézetével is.A harmadik klikket Nora, Miranda, Viktória és Adam alkotta, akik inkább a feminista részleget képezték. Szegény srácot körbehálozták a lányok. Vele nem tévedtem,tényleg elég szerencsétlennek tűnt szegény...Sokat kell még kupálódnia, ha tényleg itt akar majd dolgozni.
És ennyi volt. Mindenki talált magának beszélő partnert és barátokat kivéve én.... Kivéve én és Stiles, ha pontosítani akarok, mert bár bepróbálkozott Jordan bandájánal, de végül nem vették be.
Úgyhogy a szünetekkor általában ketten ültünk a teremben, vagy a Zsibongóban, mivel nem volt jobb dolgunk.Mivel hétfő volt, a tantermi óráink után nem voltak gyakorlati órák. Bár ha lettek volna se mentünk volna sehova. Az első ügynél való húzásunk óta nem voltunk bevetésen(márha lehet ezeket annak nevezni). Az előző két órán is csak Daniel irodájában ültünk, meg körbe vezetett a munkahelyén.
Na mindegy, tehát ott jártam, hogy már mentem volna vissza a kollégiumi szobámba, ahol (Ahhoz képest hogy Nora a szobatársam,aki nem nagyon szeret osztozkodni a szobánkon....) elég szépen berendezkedtem. Már éppen azon gondolkodtam,hogy milyen könyvet fogok olvasni, amikor egy ismerős hang szólított meg.
-Angela!Angela várj!
Stiles volt az.
-Igen? Mi az?
-Csak azon gondolkodtam,hogy nem akarsz-e meginni egy kávét valamikor és beszélgetni?
- Velem akarsz beszélgetni?-néztem rá meglepetten.
-Persze, gondoltam, ha jobban megismerjük egymást, úgy az ügyeknél is könnyebb lesz egy hullámhosszra kerülni.
-Aha-kezdtem- jól hangzik, de nem vagyok az a kávézós típus.
-Ó- hangzott kicsit csalódottan stiles- és mit szólsz egy fagyihoz?
-nem kösz...-válaszoltam, de láttam Stiles csalódott arcát. végül megszántam, és aranyosnak is tartottam, hogy ennyire beszélgetni szeretne velem- de egy smoothie-ra meghívhatnál.-mondtam mosolyogva, mire arca felvidult.Egy közeli étterembe mentünk, ahol miután az egyik hátsó boxban helyet foglaltunk elkezdtünk beszélgetni.
-És miért jelentkeztél az akadémiára?-kezdtem.Stiles egy kicsit furcsán nézett rám- Mi az? Te akartál beszélgetni!- folytattam, hátha válaszol a kérdésemre.
- Mindig is vonzott a bűnüldözés- kezdett bele mondandójába- Ahonnan jöttem, Beacon Hills-ből, ott az apám a helyi seriff. Néhány ügyébe már gimis koromban is segítettem neki. Mindig is olyan akartam lenni mint ő. Aztán kiderült, hogy a legjobb haverom apja FBI-os és ő ajánlott be. És te? Mi dolga van egy ilyen lánynak az FBI-nál?Mielőtt válaszolhattam volna a pincérnő érkezése miatt nem tehettem
-És ti mit kértek gyerekek?
-Egy mangós-marakujás-vaníliás smoothie-t- válaszoltam határozottan.
-Okés-oké,és neked fiatal úr?- fordult most Stileshoz a pincérnő.
-Öm....-kezdett el gondolkodni,majd pár másodperc múlva kijelentette- amit a hölgy kért, az jó lesz nekem is.
-Rendben- szólt a pincérnő nevetve- akkor legyen egy kétszemélyes kehelyben?
-Tessék?-válaszoltuk majdnem egyszerre Stilesszal.
-Ó,mi csak...-Kezdtem el magyarázni
-csak barátok vagyunk-fejezte be helyettem Stiles.
-Ó,bocsánat, én azt hittem-lepődött meg a nő- sajnálom, olyan párososan néztetek ki... akkor kettő egyszemélyes lesz.
-Igen- helyeseltuk mind ketten,majd miután látta,hogy nem óhajtunk mást rendelni elment a nő.
ESTÁS LEYENDO
Az akadémia különcei [ Szünetel]
FanficEz egy teen Wolf fanfiction lenne, ami Stiles az FBI akadémiájának bekerülése után játszódik. Lesz szó benne telepatákról, médiumokról, varázslókról és egyéb természetfeletti lényekről, akik próbálnak beilleszkedni az emberek világába.... És mi les...