Új Tanárok

115 9 0
                                    

Másnap egyből Isaac-Hez vettük az irányt. Mikor odaértünk  és Stiles elmesélte nekünk az elmúlt 2-3 év cselekményeit kicsit lesokkoltam.
Hogy bír ki valaki ennyi szenvedést?Szegény srác: megszállta egy gonosz szellemróka, kimérák, valami őrült szörnyfarkas, majd egy Hajsza alatt elragadták a lovasok és minden szerette elfelejtette (legalábbis majdnem mindenki). Én biztos nem bírtam volna ki.... Miután a mesélést befejezte, így folytatta:

-Scott tegnap este írt, hogy Deuchalion elmesélte neki, hogy amikor elkezdte megállapítani az alfa falkáját, volt egy alfa, név szerint Amadeus Morgen, aki csak Mordonnak szólíttatta magát. Ez az alfa tette amit Deuchalion várt tőle, azaz megölte a falkáját, de tetszett neki az erő, így végül nem csatlakozott hozzá, hanem elvonult. Azóta is az a taktikája, hogy falkát gyűjt magának, majd lemészárolja azt, hogy azzal is erősebb legyen.

-Tehát ezért kelletek neki, azt akarja hogy csatlakozzatott, majd megöl titeket. Kedves mit ne mondjak- szakítottam félbe.

-Hát az biztos hogy ezek után méginkább nem fogok hozzá csatlakozni, Derekről nem is beszélve. -mondta Isaac.

-Gondolom az előző falkáinak a hulláit nem tudjuk előkeríteni mi?- kérdeztem reménykedve.

-Nem valószínű, sőt még ha meg is találnánk, ami teljességgel lehetetlen, nem tudnánk rábizonyítani, mivel valószínűleg széttépett őket, mint egy állat, amit ember természetesen nem tehet.

-Kár. Akkor más nyom után kell kutatnunk. Várjatok, ha Mordon kente rá a tömeggyilkosságot Derekre, amiatt, hogy ha nem csatlakozik tovább fog ölni, de ha csatlakozna, ahhoz nem tisztázná valahogy dereket?

-Nem hiszem, mivel csak simán megölné őt, mint ahogy azt az előbb mondtad.

-Jó, ott a pont. De akkor mit csináljunk?- kérdeztem újból, de a hangom már kicsit keserves volt.

-Nyugi, találunk módot, hogy lecsukassuk és megbünhődjön azért amiket tett.

-Köszi, de én nem csak azt akarom hogy szimplán megbünhődjön. Én azt akarom, hogy szenvedjen, hogy érezze a kínokat, amiket az áldozatai is éreztek amikor brutálisan meggyilkolta őket. - válaszoltam, de a fiúk reakciója alapján már megint átmentem egy őrült pszichopatába. -Bocsi, néha elragad a hév...- folytattam, de a fiúk arckifejezése nem nagyon változott, majd Isaac odasúgott valamit Stiles-nak.

-Próbáld meg nem felidegesíteni, mert ahogy nézem néha még a nogitsune is leülne és leckét venne tőle....

-Vettem, de amúgy általában nem ilyen. Bár amúgy talán tényleg szeszélyesebb mint Allison, Lydia, Malia és akár még Jennifer is összetéve....

-Akkor nem csoda, hogy bejön neked....

-Mi?!

-Megosztanátok velem is hogy miről sugdolóztok?- kérdeztem ezzel félbeszakítva a csevegésüket.

-Nem tudod simán kiolvasni a fejünkből?- kérdezte vissza Isaac.

-De, de, egy szerintem annak nem annyira örülnétek, kettő általában csak akkor használom ezt a képességem, ha nagyon muszáj, vagy máshogy nem tudnék meg fontos információkat.

-Értem. De amúgy nem fontos dolgokról beszélgettünk, úgyhogy.... mindegy. Csak annyiról, hogy Al Caponet sem egy nap alatt kapták el.-mondta Stiles, és erről eszembe jutott egy ötlet. Ezt Stiles észrevette:
-Mi az? Mi jutott eszedbe?

-Hát Al Capone.

-Mi van vele?

-Őt nem a gyilkosságok miatt tartóztatták le, mivel egyet sem tudtak rá bizonyítani....

Az akadémia különcei [ Szünetel]Where stories live. Discover now