A szegény boszorkány

128 8 0
                                    

Stiles szemszöge

A délután folyamán beszélgettem Angela-val és nem várt történeteket osztott meg magáról és a családjáról. Azt mondta, hogy a szüleit egy vörös szemű szörny szerű lény ölte meg, ami szerintem egy vérfarkas alfa volt. Miután este elköszöntünk egymástól egyből felhívtam Scottot, hogy nem tud-e valamilyen falkáról, ami úgy kb 15 éve Seattle-ben tanyázott.

-Nem tudom, haver....Miért érdekel?

-Mert van itt az akadémián egy lány, akinek a szüleit valószínűleg egy vérfarkas alfa ölte meg 15 éve.

-Szóval egy lány van a dologban...

-Ahj....Hagyj már.....akkor tudsz segíteni?

-Felhívhatom Deucheliont, hátha tud valamit, végülis ő gyüjtött alfákból álló falkát, hátha tud valamit.

-Köszi.-már épp letettem volna,amikor Scott még beleszólt a telefonba.

-Amúgy nem tudsz valamit Derekről? Már régóta nem jelentkezett.

-Hát éppenséggel tudok....

-És mit?

-Azt hogy tömeggyilkosság vádjával körözi az FBI.

-Hogy mi?!

- Még az első napon mutattak egy felvételt, ahogy az erdőben üldözik. Szerencsére még nem tudták azonosítani, de a hátán lévő tetkó alapján más nem lehetett.

-Értem. Akkor ha bármit megtudok arról az alfáról, szólok. Ja és sok sikert a csajhoz....

Mielőtt még bármit visszaszólhattam volna már letette a telefont. Elalvás előtt még dumáltam egy kicsit a szobatársammal Henkkel. Amúgy tök jó fej, csak eléggé benne van ebbe a sátánista voodoo valamiben, amit nem tudok eldönteni, hogy kiráz tőle a hideg, vagy hogy tök király. A végén még kiderül hogy ő Delilah meg Kamilla titokban sámánok vagy boszorkányok, ami azok után amiket láttam annyira nem is lepne meg.

A Beacon Hills-i erdőben sétáltam Scottal, Maliával és Lídiával. A régi Hale ház felé mentünk, ami nem a leégett ház volt, hanem egy új típusú ház, aminek a fala is most volt festve. Meglepetésemre a házból nem Derek jött ki, hanem Jordan Parrish, akihez Lídia egyből odafutott és megcsókolt. Nem zavart, hiszen tudtam, hogy közöttük mindig is volt valami kötődés. Hirtelen megfordultam és Angelát pillantottam meg a fák között, valami kergette. Egy farkas volt. A következő pillanatban Lídia sikított, tehát valaki meg fog halni. Tudtam hogy Angela lesz az. Mindannyian utána futottunk. Scottnak és Maliának sikerült leteríteni a farkast,de már késő volt. Angela torka már el volt harapva. Odafutottam a holttestéhez és átkaroltam azt. Nem lehet így vége, még nem mondtam el neki mit érzek iránta.

A következő pillanatban az ágyamban találtam magam. Csak egy álom volt. Csak egy álom, mégis sokatmondó. Lídia, már mikor eljöttem az akadémiára akkor is már Parrish-el járt, ezt tudtam, és az iránta érzett szerelmem is már elkezdett eltűnedezni, és akkor eszméltem rá. Már Angela iránt érzek hasonlóan, mint akkoriban Lydia iránt. De valószínűleg ő nem így érez. Mindegy, inkább visszafekszek és alszok tovább.

Angela szemszöge

Másnap reggel vidáman keltem. Nem tudom miért. Talán azért, mert végre ma talán lesz egy új ügyunk Daniellel.
Felöltöztem, majd már indulni akartam kifelé, mikor Nora megállított.

Az akadémia különcei [ Szünetel]Where stories live. Discover now