A fogoly

54 3 0
                                    

Angela szemszöge

A foglyunkat a városszéli házba vittük majd lekötöttük az egyik székhez. Kb a harmincas évei körül lehetett, barna hajú /szemű, kis borostával az arcán. Nem vérfarkas, tehát vadásznak tippelném meg, ha nem dolgozna együtt Mordonnal. Úgyhogy valószínűleg valami zsoldos, fogd meg csatlós lehet. De vajon mivel győzte meg hogy vele/ neki dolgozzon. És mégis miért akarja Mordon hogy a bétája legyek? Talán a szüleim miatt... Nem tudom.

De egyáltalán nálam működne az átváltoztatás? Hiszen már vagyok egy természetfeletti lény, mégpedig telepata. Úgyhogy amit Stiles elmesélt, lehet immunis lennék mint egy benshee ismerőse, vagy elveszíteném ezt a képességem és sima farkas lennék, vagy a kettő egyszerre. Ami bár elég királyul hangzik nem lenne olyan jó. Kicsit sem. De remélem hogy a fickóból sikerül majd kiszedni néhány infót.

~nyugi, meg fogjuk törni- hangzott fejemben Max hangja.

~ mi csoda? Nem törünk meg senkit. Simán kihallgatják és közben figyeljük a gondolatait.

~biztos ki van képezve hogyan zárja le a gondolatait.

~de akkor se megyek bele hogy kínozzuk! Nem tett semmit.

~azt csak hiszed! Ki tudja hogy nem ölt még? Szerintem simán megérdemelné.

~de amíg nem tudjuk biztosra ne. Bár ha Mordonnal dolgozik ezer százalék hogy piszkos a keze.

Stiles mellé sétáltam majd össze néztünk. Szerencsére megértette hogy mit akarok.

-Mindjárt jövünk, addig kezdjétek el kikérdezni.- mondta, majd kimentünk a házból.

Már a fák között sétáltunk mikor megálltam és nekidőltem az egyik fának.

-Valami baj van?- kérdezte.

-Nem tudom pontosan.

-Komolyan?

-Oké, az van hogy zavar amit Mordon mondott. Mármint ha a logikáját követjük hogy falkát alapít és lemészárolja a tagjait akkor kizárásos alapon azért akarja hogy a bétája legyek hogy utána megöljon. De akkor miért nem öl meg simán.? Oké, valószínűleg azért hogy azzal is növelje az erejét....- egyre gyorsabban hadartam, de Stiles közelebb lépett és megcsókolt, ezzel félbeszakítva engem- ez miért kaptam?

-Máshogy nem tudtalak volna leállítani.- mosolygott.- tudod pontosan én sem tudom hogy mit akar az a pszichopata, de kiderítjük és megállítjuk!-majd újabb csókot lehelt ajkamra.

-Rendben.

Visszamentünk a házba és a foglyunkra néztem, aki vigyorgott.

~eddig mire jutottatok?

~semmire. Annyit mondott hogy úgyis Mordon fog nyerni.

~ha rajtam múlik soha!

-mi a neved?- kérdeztem érdemtelenül.

-Semmi közöd hozzá!

-Jó megmondom hogy mi lesz- fogtam meg a ruhaja gallérjánál- vagy szépen válaszol vagy a barátaim kezelésbe veszik- intettem Derekék felé.

~az előbb azt mondtad nincs kínzás.

~fenyegetni még lehet...

-Legyen, végülis nagyon nem számít. Hívhattok Verébnek.

-Ez valami idióta kódnév akár lenni?- nevetett közbe Stiles.

Én csak folytattam a kérdezést.

Az akadémia különcei [ Szünetel]Where stories live. Discover now