Angela szemszöge
Már egy hete hogy elkaptuk Verebet, de semmit sem árult el még Mordon tervéről. Már kezdem azt hinni hogy csak játszik velünk és tényleg nem tud semmit. Csak van egy kis bökkenő. Hogy akármilyen eszközökhöz folyamodtunk az elméje mint egy fekete doboz. Pedig azért Max nem kezdő az ereje használatában de még ő sem tudott áttörni a blokádján.
Úgyhogy lehet én vagyok őrült, de kinézem belőle hogy ő is telepata. Mert D. igaz nem látja az auráján, de hát Maxén se látta; kettő, tök logikus lenne Mordonnak hogy ha 2 telepatát akar kicselezni és tönkretenni nem normál embereket vesz fel hanem olyanokat akik tényleg szembe tudnak szállni velük.Ami meg Richardot illeti... Mintha egy rossz árnyék lenne. A suliban is kissé láthatóan figyel minket és nem egyszer sikerült észrevenni és lerázni mikor a nyílt utcán követett minket. Nem tudjuk miért csinálhatja úgyhogy a mai tervünk az hogy kikérdezzük. Csak sajnos amiért tudja hogy tudjuk hogy követni szokott minket Jordanékre is jobban rátapadt hogy ne tudjuk egyedül elkapni. De hé, 3 természetfeletti és egy Stiles vagyunk, csak ne fogjon már ki rajtunk pont egy ilyen!
Mivel ma gyakorlat is lesz, amit a legutóbbi húzásunk miatt nem lóghatjuk el utána fogjuk nyakon csípni Richardot. Mivel este csak kell aludnia valahol és Adammal közös szobájuk van nem lesz annyira nehéz dolgunk. (Remélhetőleg)
***
8korGyakszi után még elmentünk egy bárba hogy meg ne is sejthesse mire készülünk.
Mikor Adam bement a szobába egyből írt hogy a célszemély ott tartózkodik így egyből mentünk mi is.Stiles jött be utoljára. Korbenézett a folyosón hogy nincs e ott senki majd kulcsra zárta az ajtót.
-Mégis mit akartok?- kérdezte meglepettséget és enyhe zavarodottságot színlelve.
-Szerinted? Tudjuk hogy tudod hogy tudjuk hogy követni szoktál minket monstanában.- kezdte Stiles- úgyhogy ne is próbálkozz semmi tereléssel inkább tálalj ki!
-Ugyan már....-támaszkodott az egyik falnak- már miért akarnálak pont titeket követni.
-Ez kérdezzük mi is.-nezett rá szúrósan Delilah.
-Nem gondoljátok hogy csak véletlen egybeesés hogy ugyanarra jártunk?
-Nem, egyáltalán.- vágtuk rá egyszerre Stilesszal.
-Kár, pedig ez az igazság. Tetszik vagy sem.
Eszembe jutott egy ötlet ami talán beválik talán nem, de egy próbát megér.
-Hát jó.- kezdtem- mondj amit akarsz, úgyse hisszük el úgyhogy jobb is ha nem vesztegetjük itt az időnket.
-Mi?- kérdezte halkan Stiles, de miután rákacsintottam vette a lapot- ja, jobb ha megyünk.
Egyedül hagytuk a két srácot, de üzentem Adamnak.
Adam: ez meg mi volt?
Angela: majd meglátod
Adam: nem tudnál pontosabban fogalmazni?
Angela: majd este szerintem ki fog osonni, hogy szóljon a megbízójának (vagy minek).
Adam: tehát figyeljem mikor lép le és ha megteszi szóljak
Angela: pontosan
-Amugy mi volt az előbbi?- kérdezte Delilah
-Mielott kijottunk 2 dolgot tudtam kiolvasni a fejéből. Hogy éjfélkor találkozó és ne gondolj semmi fontosra.
YOU ARE READING
Az akadémia különcei [ Szünetel]
FanfictionEz egy teen Wolf fanfiction lenne, ami Stiles az FBI akadémiájának bekerülése után játszódik. Lesz szó benne telepatákról, médiumokról, varázslókról és egyéb természetfeletti lényekről, akik próbálnak beilleszkedni az emberek világába.... És mi les...