Csapatmunka

81 5 0
                                    

Mivel már Delilah és Adam is tud Derekékről őket is elvittük a következő megbeszélésünkre.

-Ezek meg kik?- kérdezte Derek komoran, látszott rajta hogy nem tetszett neki hogy új embereket hoztunk a búvohelyre.

-Semmi baj, bennük megbízhatunk.- mondta Stiles.

-Azt majd én megállapítom.- folytatta meg mindig morcosan.

-ők itt Delilah és Adam.- mutattam be a barátaimat.- és ő pedig Isaac, a kis morcika pedig Derek.

-Hali!- köszönt Isaac.

-Sziasztok.

-Akkor téged üldöz hamisan az FBI igaz?- fordult Adam Derekhez.

-Igen. - válaszolta a Hale, majd rám nézett.

-Igen, beavattuk őket mindenbe.

-De nem kell félned- folytatta Delilah- nekünk sem lenne jó ha fény derülne a természetfeletti lények létezésére.

-És miért is?- kérdezte Isaac.

-Mert én médium vagyok Adam pedig varázsló.

-És miféle varázsló? A Harry Potteres vagy a Született Boszorkány-os?

Mindannyian kerdően néztünk Isaac re, hogy mégis honnan vesz ilyen sorozatokat.

-Nem tudom, hogy a Született Boszorkány-os pontosan milyen de szerintem inkább arra hajazok. Bár annyira nem vagyok még tapasztalt.

-Nyomkovető varázslatot azért tudsz?

-A varázs könyvemben valószínűleg van.

-Még olyanod is van?

-Persze, de kit is kéne lenyomozni?

-Hát Mordont, ki mást- vágtam rá Stilesszal egyszerre.

-Oké...-felelte Adam- de ahhoz kéne valami ami az övé.

-Hajszál is megteszi?

-Persze, ha az van az még jobb is. De mégis honnan akarsz szerezni?- nézett Adam Delilahra, de én már tudtam hogy honnan szedte az ötletet.

-A laborban van belőle. Meg vagy egy hónapja Mikor Derek idejott, az egyik tetthelyen találtunk pár hajszálat amit nem tudtak senkihez sem kötni.

-Akkor az valószínűleg az övé. Holnapra megtudjátok szerezni?- kérdezte Derek

-Meg tudjuk oldani.

-Igen, majd valamit kitalálunk.- helyeselt Stiles is.

***

Mivel már péntek délután volt mehettünk gyakorlatra. Szerencsére Danielnek nem volt új ügye úgyhogy a hulla házban segítettünk az egyik bonc mesternek.
Miközben figyeltük hogy hogyan boncol Stilesszal sugdolóztuk:

-Szerinted hogyan lehetne belopózni a bizonyíték raktárba?

-Már mint most?

-Igen! Az lenne a legjobb.

-Kérdezzük meg D.-t. Hé Delilah!- súgta Stiles, de nem igazán volt halk, úgyhogy könnyedén meghallotta.

-Mi van?

-Szerinted hogy lehetne feltűnés mentesen a bizonyíték raktárba bemenni?

-Most? Nem tudom. Ki kéne menni innen, elhaladni az ügynökök asztalai mellett és végigmenni a folyosón. Elég lehetetlennek hangzik.

-Annyira nem. Csak le kell foglalni az embereket.

-És azt mégis hogyan tervezed Stiles?

-Még dolgozom rajta.

Az akadémia különcei [ Szünetel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin