Adam szemszöge
Tegnap Stilesszal és Angelával vacsiztam. Jó volt kivételesen nem Noráékkal lenni. Egy idejig jó velük lógni, de néha már túl sok. Nem is beszélve hogy a szobatársammal, Richarddal sem vagyok túl jóban. Ki gondolná, hogy egy tini varázslónak nehéz a beilleszkedés. Mondjuk minden második Disney vagy Nickelodeon néző aki az ilyen sorozatokra bukik....
Egyébként az osztály elég szimpi, de vannak furcsa emberek. Például Delilah. Ő gyakran néz furcsán, néha már ijesztően, mintha átlátna az emberen és azt látná ami benne van/ ami tényleg belül rejtőzik.
Annyira nem várom a délutánt. Elsősorban a gyakorlat miatt. Igaz a mentorunk, Emily nagyon kedves, de a csapatunk már más téma. Kamilla és Jordan. Nem is tudom elhinni hogy szegény lány hogy bírja elviselni azt a tuskót. Mondanám, hogy bevetek ellene néhány varázsiget, de azért nem vagyok annyira tapasztalat a varázslásban. Igaz, a szüleim tanítgattak, de nem igazán sikerült nekik. Mondták, hogy találjak magamnak egy biztos pontot, úgynevezett horgonyt, ami segít erőt meríteni, de még nem találtam meg.
A reggelit szintén Angelával és Stilesszal töltöttem.-Amúgy ugye nem zavarok?- kérdeztem.
-Mi, dehogy, már miért zavarnál?- kérdezte meglepetten Angela.
-Csak általában csak ketten vagytok és nem akarok semmit sem akadályozni vagy.....
-De mi nem....is......ahj inkább hagyjuk...- válaszolta szaggatottan a lány.
-Amúgy tudjátok hogy ma mit fogunk venni?- kérdezte Stiles, hogy mentse a menthetetlent.
-Szerintem a helyszínelésről lesz valami.
-Ja, lehet.Miután mindannyian befejeztük az evést a teremhez vettük az irányt. Mikor becsengettek és elkezdődött az óra a tanár egy új felvételt mutatott a tömeggyilkosról, akit már vagy másfél hónapja köröznek. Azóta még egy családot megölt. Nem hiszem el hogy az emberek miért tesznek ilyeneket. És hogy hogy még mindig nem tudták azonosítani? Egyszerűen szörnyű.... Mondjuk csodáltam, hogy mikor a felvétel elindult Stiles és Angela összenézett, mintha nem akarták volna elhinni hogy megint erről a hapsiról beszélünk. Óra után egyből odamentek a tanárhoz és elkezdtek sutyorogni valamiről. Csak néhány szót tudtam kivenni: erdő, gyilkos, nem ő volt, farkas bizonyíték. Elég furcsa beszélgetés lehetett. Miután befejezték együtt mentünk ki a teremből.
-Miről beszélgettek az előbb McCall-lal?
-Csak hogy mikor kapják el már ezt az őrült gyilkost és hogy nem - e segíthetnénk valahogy.- kezdte Angela.
-Igen, de mint legutóbb csak annyit mondott, hogy talán elvihet minket az egyik helyszínre a mentorainkkal.
-Értem.- mondtam mit sem sejtve. Valószínűleg hazudtak, bár nem hallottam az egész beszélgetést, csak egy részét. Elköszöntünk egymástól, mivel mindenki ment a saját gyakorlatára.
Emily elvitt minket egy drogcsempészet helyszínére, ahol a kutyák már nyomra is bukkantak, de még kelleni fog pár nap az elemzésre és a gyanúsítottak keresésére.
Angela szemszöge
A délelőtt aránylag jól telt. Mondjuk Adam reggel kicsit zavarba hozott, amit habár szerintem jól lepleztem, de a hangomon azért hallatszodhatott egy kicsit. Az utolsó óránkon viszont egy nem várt felvételt mutatott meg Mr McCall. Megint derek volt rajta, ahogy menekül abbol a házból, ahol állítólag megölt egy családot. Egyből osszenéztem Stilesszal, aki ugyanolyan meglepett volt. Óra után egyből mentünk és kikérdeztük Mr McCallt, hogy már megint mi történhetett.
YOU ARE READING
Az akadémia különcei [ Szünetel]
FanfictionEz egy teen Wolf fanfiction lenne, ami Stiles az FBI akadémiájának bekerülése után játszódik. Lesz szó benne telepatákról, médiumokról, varázslókról és egyéb természetfeletti lényekről, akik próbálnak beilleszkedni az emberek világába.... És mi les...