Beszélgetés

76 7 1
                                    

Angela szemszöge

Már két hete próbáljuk győzködni Richardot hogy a rossz oldalon áll, de nem érdekli. Ha követni próbál leállítjuk, de ha mi próbáljuk akkor ugyan ez a helyzet. Szegény Adammel meg kész háború van a szobájukban. Adam mindenre védő varázst tett, Rich meg minden fontos cuccát mindig magánál cipeli.
Mondjuk Mordon még mindig lapul, de valószínűleg a megfelelő alkalomra vár, ami sajnos lehet közeleg mivel a héten vannak a félévi vizsgák (És mivel egyikőnk sem szándékozik megbukni) muszáj tanulnunk így a figyelmünk megosztott. Derekék se igen tudnak járőrözni mert vigyázniuk kell Verébre és Dereket meg még mindig körözik. (Amire szintén valami megoldást kéne találni...)

Most a szobában tanulunk de  Kamilla és Hank is itt van így ezekről az ügyekről nem is tudnánk most beszélgetni.
A csendet Adam bontotta meg:

-Nem gondoljátok hogy ezek a példák kicsit túl apszurdak?

-Melyikre gondolsz?

-A profilozósra.

-Mi a baj vele? Szerintem tök hasznos.

-Nem azt mondtam hogy nem hasznos, hanem hogy abszurd. Mármint jó hogy az ilyen ügynökök erre specializálódtak meg hogy jó ember ismerők, de mégis hogyan következtetik ki a lábnyom méretből meg a beszéd stílusból hogy mi a célja az életben és milyen lelki trauma érte őket gyerekként?

-Mint mondtad, erre specializálódtak. És amúgy szerintem nagyon érdekes. Sőt, már én is gondoltam azon hogy profilozó lehessek- mondta Henk.

-Az biztos hogy az ilyen ügynökök sosem unatkoznak.- nevetett Stiles.

-Te is remekül elmennél profilozónak.- néztem rá.

-Igazán?

-Aha. De ha már profilozás. - tértem át egy másik témára.- szerintetek a mostani tömeggyilkosunkat mi hajtja?

Ha már erről beszélünk talán nekik is akad egy-két ötletük. És bár Delilahtól kaptam egy szúrós pillantást, szerintem ő is jó ötletnek tartotta.

-Hát nem is tudom- kezdett bele Kamilla- az ezer százalék hogy valami nem oké a fejével...

-Mint ahogy Egy gyilkosnak sem.- szólt közbe Delilah.

-Igen, de attól függetlenül zseni is. Hisz nagyon jól el tud rejtőzni, alig vagy egyáltalán nem hagy bizonyítékot és ha kamerával kergetik is, figyel hogy az arca sose mutatódjon.

-Azért ha jobban belegondolsz egy normális bűnöző figyel az ilyenekre.- tettem hozzá.

-Jó, ott a pont.

-De ha magára a gyilkosságokra gondolunk....- folytatta Hank- minden áldozatát ugyan úgy öli meg. Ez valamilyen rögeszmére utalhat. Nem szeret eltérni a szokásostól. Talán gyerekkorában így halt meg egy családtagja így e miatt ő is így gyilkol.

-De közel sem a bosszú miatt. Sokkal inkább már élvezi, de a megszokottól már nem akar eltérni. Hisz ez lett az ő "védjegye"- tette idéző jelbe az utolsó szót Delilah.

-Igen, valahogy úgy.

- De a dogában biztos hogy nem különböző bűnözők profilozását fogják kérdezni úgyhogy inkább csak tanuljunk tovább.

–Hát jó.

***
1 hét múlva

Oké, tévedtem. Letettük a vizsgákat és semmi zavargás nem volt. Semmilyen tényező nem rontott be. Ami ha engem kérdeztek kicsit aggasztó. Ebből én arra következtetek hogy valami rosszra készül. Valami nagyon rosszra...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 06, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Az akadémia különcei [ Szünetel]Where stories live. Discover now