Aslında vedalardan pek hoşlanmam ama her şeyin bir şekilde sonu geliyor tıpkı bu kitap gibi. Yazarken çok eğlendim, son zamanlarda pek yazmak istemedim çünkü kimse bana oy vermedi 🥺 ve moralim acayip bozuldu 😔 BU yüzdeen uzuuuuuun bi süre ara verdim böylece bozulan moralimi de düzelttim ve yakında final bölümünü atacağım.
Belki attığım en kısa bölüm olabilir çünkü fazla uzun yazarsam sıkılırsınız, işte yine sizi düşünüyorum. Son bölümü kısa yazıcam belki de yazdım kim bilir? tabiki ben.
Neyse umarım kitabı okurken sıkılmamışsınızdır, sıkıldıysanız da üzgünüm 😔 ama bu kitap benim için çok önemliydi çünkü en sevdiğim 2. ship'le ilgiliydi yani vhope. Hmm🤔 sonu nasıl olucak bakalım. Hoseok belki mutlu olamayacak sonunda, belkide hayattaki en mutlu insan olucak.
Tae Jimin'e olan tüm hislerini tekrar kazanacak belki, yada jimin pişman olucak Tae'yi bıraktığına, belkide dağılacaklar birbirlerini görmemek üzere farklı yerlere. Belki de tüm bunlar bir rüya olacak ve sabah olup uyanınca yine eskisi gibi olucak herşey ama bir şekilde yaşayacaklar birbirlerine umut olmak için destek olmak için.
Belkide sadece akışına bırakacaklar hayatın getirdiği zorluklara birlikte göğüs gererek. Belki de bunların hiçbiri olmayacak. Neyse ben gidiyim sizde kendinize iyi bakın sizi seviyorum😘🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
(galiba siyaha aşığım iyiki bu renk var🥰)
Instagram hesabım: @hobby.hobyy13579
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOPE (VOPE)
FanfictionGrubun umudu meğerse en umutsuz olanıymış. Şimdi o tüm umutlarını kaybetmişti aşka dair.