"Aslında seni ilk gördüğüm zaman o tipinle bile etkilenmiştim, uzaktan seni izlerdim hep sesin... En çok da sesin beni sana bağımlı yaptı.Sonra oyun sırasında öpüşmek zorunda kalmıştık işte o gün sen beni öpünce kalbim hiç atmadığı kadar hızlı atmıştı.
Seni tanıdığım için çok şanslıydım. Seni ilk gördüğüm tarihte sana bir hediye almaya başladım.Sen benim için hep değerli olmuştun sana küsüp konuşmadığımda bile sana öyle davrandığım için kendime kızdım?" derin bir nefes alıp devam etti.
"Senden ne kadar uzak durmaya çalışsam da bir gülüşüne muhtaçtım. Doya doya bakmak istedim sana ama yapamadım. Bir gün tüm cesaretimi toplayıp sana seni sevdiğimi söylemeye gelmiştim ama o gün gördüğüm şey tüm cesaretimi alıp götürdü. Hatırlarsın 9 Haziran gecesiydi.
Sen ve Jimin terasta öpüşüyordunuz işte o gün kalbim paramparça oldu. İşin en kötü tarafı da o kırık parçalar hâlâ sana aşıktı. O gün ilk defa seni sevdiğim için ağladım. Namjoon olmasaydı gerçekten kendimi toparlayamazdım. Ağladığım geceler yanımda durup sessizce gözyaşlarımı sildi.
Paramparça olan kalbimi elinden geldiğince tamir etmeye çalıştı bir arkadaş bir kardeş olarak her gün benimle ilgilendi. Biliyorum şu an bunları anlatmam sana saçma geliyor ama sadece anlatmak istiyorum. Yine bir gün pratik odasında sizi öpüşürken görmüştüm hızla oradan çıkmıştım yoongi ve kook beni öyle görünce her şeyi anlamışlardı.
Yanıma gelip benimle konuştular zaten artık içimde tutamıyordum ve her şeyi onları anlatmıştım. O günden sonra beni hiç yalnız bırakmadılar ne zaman moralim bozuk olsa beni mutlu etmek için yanımda oldular. Jin hyungun nasıl öğrendiği hakkında hiçbir fikrim yok.
Bazen yemek yemediğim zaman beni tehdit ederdi hatta bazen kafama Kafama vurduğu bile oluyordu. Ne zaman kilo verdiğimi görse zorla bana yemek falan yediriyordu tam bir işkence. Jungkook beni sinir krizlerine sokuyordu.
Aman tanrım şimdi düşününce onlardan en yakın zamanda bana çektirdikleri eziyetler için intikam almalıyım istersen sen de bana yardım edebilirsin" Hoseok anlattıklarından dolayı morali bozulduğu için konuyu değiştirmek adına böyle bir fikir atmıştı.
Ben de ona uyup bu konuyu kapattım "Sonuna kadar yanındayım söyle bakalım ne planlıyorsun?" diye sordum "ilk olarak jungkook'dan odamı geri alıcam. Sonra Jin hyung'un abur cubur zulasına gizlice el koyucam. Yoongi'ye bir şey yapmicam çünkü o beni diğerleri kadar sinir etmedi. Hatta el koyduğum abur cuburları onunla birlikte yicem."
"bana yok mu?" "tabiki sanada vericem ama fazla değil çünkü kilo almanı istemem. Göbekli bir sevgili iyi olmaz" "yaa öyle mi? göbekli olursam beni bırakır mısın?" "Tabii ki hayır. Sana 7/24 spor yaptırırım sonra da sen benden bıkıp ayrılırsın"
"şunu bilmeni isterim sevdiğim senden asla bıkmam" dedim ve ona daha sıkı sarıldım "kokun çok güzel bağımlılık yapıyor." "Utandığımı bile bile daha çok utandırıyorsun ama!" "Hoseok bir insan sevdiğinden utanmamalı. Sen hayatının geri kalanında benimle birlikte yaşayacaksın.
Daha açık konuşacak olursak biliyorsun ki bu grup er ya da geç dağılacak, her ne kadar istemesek de ama seninle ben hep birlikte kalacağız. Ileride büyük bir evimiz ve huzurlu bir hayatımız olacak. Belki bize karşı çıkacaklar ayırmaya çalışacaklar o zaman birlikte mücadele edeceğiz onlara karşı"
"Taetae~ Eğer evlenme gibi bir şansımız olsaydı benimle evlenir miydin?" hiç tereddütüm yoktu tabiki "Evet"diye yanıtladım "cidden mi?" "ben sana ömrümün geri kalanını seninle geçirmek istiyorum derken tam da bundan bahsediyordum belki kanunen bile olmasa da kim Hoseok olmanı istiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOPE (VOPE)
FanfictionGrubun umudu meğerse en umutsuz olanıymış. Şimdi o tüm umutlarını kaybetmişti aşka dair.