~EN ÇOK SENİN DAVRANIŞLARIN BENİ KIRIYOR~

742 45 0
                                    

"Hope...Hope uyan."diye seslendi Tae Hoseok'un yanağını okşarken. Tüm üyeler ağlıyordu arkadaşlarının başında. Ambulans geldiğinde sedyeye alıp ambulansa bindirdiler. Tae de Hoseok'un yanında ambulansa bindi. Hastaneye vardıklarında Hoseok' u acil müdehale odasına aldılar.
.
.
.
Ardından digerleride gelmişti ve hep beraber Hoseok'un iyi olması için dua ettiler. Kook sinirle Tae'ye bakıyordu, hızla yanına gidip yakasına yapıştı "senin yüzünden"diye bağırdı ve Tae'yi sarstı. Tae yaşlı gözleriyle bakıyordu arkadaşına. Jungkook içinde biriken öfkeyle artık başa çıkamıyordu.
.
.
.
Sinirden gözü kararmıştı ve bilinçsizce yumruğunu havaya kaldırdı Tae'ye vurmak için ama yapamadı onun yerine duvara geçirdi yumruğunu. Bir tane daha vurdu. Kanayan yumruğunu yine kaldırdı havaya ama yapamadı çünkü Yoongi tutmuştu havadaki elini "yapma"dedi titreyen sesiyle jungkook'a
.
.
.
"ya ona birşey olursa?" diye sordu Kook "ona birşey olmaycak anlıyor musun. O çok güçlü biri" dedi Seokjin gözünden akan yaşları silerken."Kook git ve eline baktır. Yoongi sen de onunla git" dedi Namjoon, çünkü Hoseok küçük kardeşinin yaralandığını görse çok üzülürdü.
.
.
.
Yoongi kook'un kolundan tutup pansuman yaptırmak için götürdü. Diğerlerinin yanından uzaklaştıklarında Yoongi kook' u uyardı "öyle söylememeliydin. Tae'nin üzerine gitmemelisin anlıyor musun" dedi sevgilisinin gözlerinin içine bakarak. Jungkook yaptığı şeyin farkındaydı ama pişman değildi.
.
.
.
Çünkü Hoseok'un bu hale gelmesinde Tae'nin payı büyüktü. Kook eline pansuman yaptırdıktan sonra Yoongi ile diğerlerinin yanına gitti. Hoseok'u odaya almışlardı. Namjoon' un yanına gidip durumunu öğrendi. Kaburgasında ezikler varmış. Kaşına ve dudağına dikiş atılmış.
.
.
.
Hepsi oturup onun uyanmasını bekliyordu. Jimin elinde içecek tepsisiyle gelip,onlara zorla birşeyler içirtti. Jungkook yanında oturan Jin'e Tae'nin nerede olduğunu sordu."Hoseok'un yanında" Jungkook elindeki bardağı yere fırlatıp hızla Hoseok'un odasına gitti. Tae Hoseok'un başucunda oturmuş ağlıyordu.
.
.
.
Tae Hoseok'u öyle görünce çok korkmuştu. Her ne kadar Hoseok onun yüzüne bile bakmazken Tae onun için çok korkmuştu. Şimdi ise başucuna oturmuş ve Hoseok'un elini elleri arasına alıp okşuyordu." Biliyor musun en çok senin davranışların beni kırıyor. Diğerlerine gülüp geçiyorum ama konu sen olunca öyle olmuyor...
.
.
.
Adımı ağzından duymamalı o kadar zaman oldu ki. Gülümseyen yüzünü neden sakladın ki benden. Ben çok özür dilerim her ne yap-" sözünü bitiremedi çünkü odanın kapısı hızla açıldı. Jungkook odaya girdiği gibi Tae'yi kolundan tutup kaldırdı ve gözlerine nefretle baktı. "Ondan uzak dur tamam mı. Boşuna umutlandırma onu. Anlıyor musun."dedi ve Tae'yi kolundan tutup odadan çıkardı.
.
.
.
Herkes hayretle Jungkook' un yüzüne bakıyordu. Jungkook Tae'nin kolunu savururcasına bıraktı ve tekrar Hoseok'un odasına girdi. Kimse gelmesin diye kapıyı kilitledi. Sessizce Hoseok'un başucuna oturdu."teşekkür ederim "diye fısıldadı Hoseok Kook şaşkınlıkla ona baktı.
.
.
.
"sen ne zaman uyandın?" diye sordu."Tae odaya girdiğinde uyanıktım. Şimdi kapıyı aç ve uyandığımı haber ver, daha fazla merak etmesinler. Son olarak lütfen Tae'ye kötü davranma Kook. Onun bir suçu yok." Jungkook Hoseok'un oturmasına yardım etti ve şu hayatta, üzülmesine dayanamadığı insanların başında gelen Hoseok hyung'una sarıldı.
.
.
.
" Ben üzgünüm hyung kendime hakim olamadım seni öyle görünce çok korktum. Sana söz veriyorum ona kötü davranmayacağım. " dedi Kook hyung'una sarılırken. Hoseok da küçük kardeşine sarıldı. "Hadi kalk ve onlara haber ver" Kook Hoseok'un dediğini yapmak için kapıyı açtı.
.
.
.
"Hey hyunglar Hoseok hyung güzellik uykusundan uyandı sizi çağı-" Kook sözünü bitiremeden Seokjin ve Yoongi onu inttirerek odaya daldı. Seokjin bu durumdan kendini suçluyordu. Eger dün ona bağırmasaydı Hoseok gitmeyecekti. Hoseok'a sıkıca sarıldı ve kulağına fısıldadı 'özür dilerim' diye 'senin bir suçun yok.
.
.
.
Hepsi benim hatamdı' Yoongi Hoseok'a bakıyordu ve dayanamayıp azarlamaya başladı. "Sen tam bir aptalsın. Kendini ne hallere getirdin. Bundan sonra yanımdan bir metre uzağa gitmen yasak." Hoseok Yoongi'yi tabiki de ciddiye almadı çünkü Yoongi dediği şeyi yapsa bir gün dayanamaz yanından kovardı Hoseok'u. Jimin en arkada durmuş hüzünle bakıyordu Hoseok'a

HOPE (VOPE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin